• FrogLeg

-----> västervikstråden 5 <-----

Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra

• Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----
  • cid

lud: har redan provat den. Det gav motsatt effekt. har haft en del förvärkar och så där, men efter det så stannade det typ helt av. Är väl bara att vänta antar jag....

• ShootingStar

ludicrous: jo, jag har oxå hört d, att man ska åka in efter 3-4 dagar med feber, men vi ringde efter 3 dar å då bad de oss avvakta, å sen ringde vi igen efter 5 dar å då sa de att det nog va på gång att gå över eftersom hon hade så lite feber på förmiddan... Hade känts tryggare å bara åka in å kolla upp det.
    men igår hade hon äntligen en feberfri dag efter 6 dagars hög feber!!! Så nu får man väl säga att hon är frisk äntligen! Hoppas hon håller sig frisk ett bra tag nu!

cid: e du öppen 3 cm är det ju utan tvekan på G! Roligt! Snart kommer ju den lill* till er! Väntar med spänning... Lycka till!!!

Mamma till Alicia och Lilla Pyret i magen
  • cid

Shooting: tyvärr så la jag ut frågan om hur lång tid det tagit för folk efter att dom varit öppna tre cm här på FL. Några svar blev....var öppen så mycket en vecka innan BF, gick över och blev igångsatt efter 2 veckors övertid... KUL! Kändes verkligen uppmuntrande.... Jaja, får väl försöka intala mig att påsken verkligen känns viktig och att det inte är skoj att föda barn under påskhelgen...

• FrogLeg

cid
    mitt svar var ju iaf lite mer uppmuntrande... men de hjälper ju inte mycket när de inte verkar vilja s ätta fart för dig... kom igen nu då bebis

• cid

Frogleg: jo.....tack så mycket.....behöver alla påhejningar jag kan få just nu *ler* Nu vet jag i alla fall precis hur det kändes när man var liten och längtade efter julafton.... hmm...men det här är nog ännu värre...då kunde man ju åtminstone räkna ner... Hade varit SÅ mycket enklare om man åtminstone hade ett datum...

• FrogLeg

Haha ta de lungt är de inte just de man inte ska göra? Man ska ju springa i trappor o så vidare för att de ska sätta fart. Själv satt jag och sydde påslakan till spjälsängen när min första förlossning startade... Se till att du gör nåt och tänk inte så mycket på att bebisen MÅSTE komma ut, men jag vet hur svårt det är att inte tänka på de. Men man kan ju alltid försöka.

Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----