• FrogLeg

-----> västervikstråden 5 <-----

Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra

• Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----
  • cid

näe, grejen är väl mer egentligen att man ska vila?! Men hur lätt är det med en aktiv 2½ åring...fikasugna släktingar och en b-uppsats som ska skrivas? Hur det var för min syster kommer jag faktiskt inte ihåg...
    Men för min del förra gången var jag också öppen 3 cm när jag kom in till förlossningen....så nu har man ju fått lika mycket gratis som man kämpade till sig hemma förra gången i alla fall *ler*
    Näe, ska försöka att inte tänka på att bebis ska komma ut... hur man nu ska lyckas med det...men nu är jag inställd på övertid så nästa mål får väl vara BM.besök på Torsdag...

Hoppas ni har en bra påsk allihopa! å glöm inte borsta tänderna efter allt påskgodis!

• väduren82

Hej! ser att ni skriver om hur värkarna sätter i gång,mina satte gång samma kväll som jag hade legat och skurat badrumsgolvet och bäddat tösens säng,då slappnade väl min kropp av *haha* glad påsk!

• ShootingStar

ludicrous, jag har bott på jurastigen... funderar ni på å flytta dit?

• NicosMamma
    Var inne på cids sida och såg att hon fått sin lilla bebis nu!!!
  • ShootingStar

GRATTIS CID!!!

Idag har man slappat å slappat fast man borde pluggat... Det är konstigt att man aldrig gör d man borde... Likadant med städning... ja.. hmm... jag undrar varför...??

Idag har jag suttit med massa förvärkar hela dan, en del lite onda, men det har försvunnit nu så förhoppningsvis är det inget på gång än. Lilla Pyret får gärna stanna ett litet tag till iaf, är ju bara i vecka 32 än.. Får hoppas att värkarna inte kommer tillbaka, gör de det så får jag väl ringa förlossningen...

Men om man skulle plugga lite nu kanske... Orka, Orka!!!

Återigen grattis till lilla bebisen Cid!

Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----