• FrogLeg

-----> västervikstråden 5 <-----

Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra

• Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----
  • ShootingStar

Grattis till lilla flickan Cid!!!

• sunzhine

Ja visst e hon söt CID´s lilla tjeja...

Jag Sitter just nu uppe i Sthlm. hos mina föräldrar, barnen sover o gubbarna ser på sport o mammsen e barnvakt hos syster så var hamnar man då? jo på FL . Lite halvtrött efter dagens shoppping i storstan.
    Imorgon ska vi åka på kryssning, jag sambon o barnen. Det ska bli så mysigt och skönt o komma ifrån.

Hur har ni det hemma i Västervik då?

• FrogLeg

Härlig dag! Äntligen kom den fram Så idag har vi varit ute och glänst med våran nya vagn! JAg älskar den verkligen barnen oxå! Yippi vad bra.

Cid
    Söt flicka du fått

• Odine

Gahh jag blir tokig kan nån ge mig den rätta adressen till webbisar så jag med kan se dom som e födda i västervik jag hamnar juh bara fel hela tiden

• Odine

Åhh denna mage att vara ivägen då
    Som nyss skulle ut på lastkajen för att hämta lite grejer tror ni inte jag lyckas med att skrapa upp halva magen mot den där förbannade dörren *morra* så nu har man fina rivmärken och det är ömt, klantigt eller vad? Men jag tycker den e mest i vägen vad man än ska göra nu förtiden, bara att gå på toa känns som ett världsproblem haha, kan iofs ha med att göra att magen e väldigt låg denna gång :P

Hur ska jag orka 8 veckor till? Ja jag vet man gör det :-P

• cid

Tack så mycket för alla gratulationer!
    Är äntligen hemma från BB. förstår inte att det kan vara så TRÅKIGT att vara där...dessutom får man ju aldrig vila. Bara en massa personal som springer ut och in hela tiden. Smet en dag för tidigt och ska dit imorgon för PKU test...

Det blev en liten Mira förresten!

• ShootingStar

cid: jag var oxå väldigt uttråkad på bb, så skönt å åka hem ju. Skönt nu iaf att bara pappa å syskon får hälsa på, sist kändes de som hela släkten va där nästan... d va ju inte så, men blev ju massa spring där av alla ändå... hoppas på lite mer lugn nu denna gång...
    Mira, vilket fint namn! Isak och Mira, det låter fint ihop!
    Ser fram emot bilder på lilltjejjan!

Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----