-----> västervikstråden 5 <-----
Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra
Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra
majalaja: grattis på den stora dagen,fyller du 35?
Trevlig helg önskar jag alla!
Grattis majalaja
Hej flickor
!.
Jag var inne här för ett tag sen och var intresserad på att flytta till Västervik. I sommar ska vi åka ner och titta på Västervik ordentligt.....områden och sånt. Vill någon tipsa om något?.
Vart ska man bo?, vi vill bo ganska centralt om man kan
. Det ska finnas förskola/skola och barn omkring
......helst
.
Lööv: Viborgs-området. Det finns både villor och lägenheter. 5 min gångväg till centrum.
Breviksskolan och Marieborgskolan ligger i närheten, det finns även dagis och dagmammor i närheten.
Sådär. Nu är båten bottenmålad. Jag också
, men då syns det ju att jag gjort nåt i helgen!
Vi åkte till Hermanstorp idag för att ta kort på barnen bland alla vitsippor... Linnéa var bara någon meter från att springa rakt på en huggorm
Det var tur att hon klarade sig. Några kort på Thea blev det dock inte av förståliga skäl. Usch otäckt nu när ormarna börjar krypa fram...
Usch va otäckt med huggormar! Gillar dem inte alls, själv mötter jag av två gigantiska humlor när jag kom in i tvättstugan i dag, nu e våren verkligen här!
Hemma efter en hel vecka uppe i sthlm. Så skönt o komma hem, borta bra men hemma bäst! Vi har haft en toppen vecka, skönt med semester! Va på kryssning o det va super mysigt, Jezzie va så duktig hela resan, lyssnade på allt man sa... I dag har vi varit på tivolit här i stan med, vann 2 kg choklad...inte va jag behöver
Men skoj...
Imorgon ska jag ta friska tag med b uppsatsen så biblioteksbesök är inbokat!
Frogleg: var det gott om vitsippor? Vi är ett gäng som tänkte åka dit i morgon, nämligen...fast fy, vad hemskt med huggormarna! Får passa oss då!
Vi var också på tivolit i dag och både Axel och Nils var överförtjusta. Axel vägrade gå ur karusellerna och Nils satt helnöjd i vagnen i flera timmar och bara tittade och skrattade!