-----> västervikstråden 5 <-----
Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra
Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra
Tycker absolut JB bör bygga ut.
Är ju såå mycket gjejer på en sån liten yta.
Jag råkar personligen känna dom som äger JB.
Jag kan framföra era åsikter.
Emelle
Man ska inte döma personer efter yrke (vanligt förekommande inom handels tyvärr) Man gör sitt jobb och sen tycker folk illa om en personligen...
Visst får du framföra åsikter om du känner för de. Men de gör ju inte saken bättre, som tur är lyssnade vi inte på rådet vi fick på JB när vi rådfrågade dem om en grej, du får gärna fråga vad.Tror iofs att jag skrivit de tidigare i tråden.
Bra att du känner dem personligen då fick du väl lite kompisrabatt på den nya vagnen
www.dlux.se/
Någon som varit på deras smyckespartyn?
Det ser ut som det finns mycket fint och inte heller så dyrt.
Jullan84: Jag känner till dom, skrev ett meddelande i din gästbok.
Så nu e litens rum färdig tapetserat då :) Lite småsaker som fattas som matta, tavlor, skötbord m.m men fint blev det
Tycker iaf vi hihi
Finns bilder i mitt galleri för dom som e nyfikna
Så är man närmare 50 än 20 då...hua!! Jag som aldrig hade någon 25- eller 30-årskris börjar faktiskt känna mig riktigt gammal nu...
Men en mysig dag har det varit! Blev "väckt" i morse av mina tre killar. Fast då hade Axel tjoat omkring i vårt sovrum ett bra tag först, och Nils blev mer eller mindre uppsliten från tutten han fastnat i. Så så där väldigt sovande var jag inte. Men det var så gulligt när de kom in med frukost på sängen och Axel stämde i på "ja må hon leva" för full hals!
Sen blev det lite fika med några kompisar jag hade bjudit hem och nu ska vi snart äta middag med min pappa och hans fru som är på besök över helgen. Mysigt! Men gud, vilken hektisk dag det har varit, tycker bara jag har diskat, tvättat och bakat tårta hela dagen ![]()
Majalaja
Grattis på födelsedagen... Hur gammal är jag för trög för att fundera ut
Grattis Majalaja!!