-----> västervikstråden 5 <-----
Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra
Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra
Håller med om att det var trist på BB senaste gången. Jag hade tänkt att stanna minst tre dygn, vill gärna vara där tills amningen kommit igång. Men jag stack efter två dygn, visste liksom inte vad jag skulle ta mig för! Fast första gången, då var jag nära att bosätta mig där. Ville INTE åka hem innan jag fått kläm på allt jag undrade över...stannade...ährmf...sex dygn den gången! Men så hade ju Axel gulsot också och fick vara ifrån mig några dygn för att sola på neo. Så jag kände att jag tappade lite där...
Hejsan! jag håller med också om att drt var långtråkigt på bb och jag tog hand om min tös själv,har hört från en del vänner att dom lämnade i från sig barnen till personalen men jag kände inte att jag behövde det ;)
Måste klaga på Janne banan,vi köpte en vagn där förra året och den gick sönder i går och det händer ju men när vi kom dit i går sa bruden i kassan till min sambo: det här kan du ju laga själv,är du lite händig? men så säger man väl inte och vi kunde inte laga det själva,hela plastbiten vid fjädringen hade gått av :(
Fy vad hemskt med branden i Överum.
Vilken fin bild det var på vt Cid!!!
väduren82
Har sagt de förr o säger de igen. Janne Banan är skit! Skulle aldrig mer göra ett större köp där. Åker tyvärr hellre till Linköping och handlar, bättre service och bättre priser, kunnigare personal!
Usch ja mycket hemskt de som hänt i överum. Jag ryser i hela kroppen. Sänder styrkekramar till dom drabbade.
det var väldans va mycket klagomål på janne banan. vad ja har hört så ska dom byta kedja å bygga på ett plan, så det blir lite bättre för oss med barn å vagnar! kram på er
Fint i VT Cid!
mammafia23: det är ju bra men dom är inte så trevliga där,jo en ;)
jag hade praktik där och jag slutade ganska snabbt!
mammafia23
Jag framför bara mina åsikter! Och av JB har jag verkligen inga posetiva upplevelser så de är ganska mycket tummen ner från mitt håll... Orkar inte rada upp allt neg jag varit med om där... Du får väl fråga personligen om du vill veta nåt!
ja menade inte att dom va felfria på nåt sätt.. ja har åxå varit med om ett antal episoder! ja ville bara informera om att det skulle byggas ut vilkket ja tycker e positivt, eftersom det blir dyrt med alla turer till linköping!