And more löööve for all of us
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
Anna: G har sovit hos min föräldrar två gånger och han älskar att vara där så jag litar på dem men just det där med två nätter känns lite småjobbigt. Tror nog också att vi skulle sakna mer än vad G skulle sakna oss, men ändå! Åååh, det är så svårt.
Marv: Återkom gärna efter att ni varit borta och berätta hur det gick. Hoppas ni får en mysig resa - det är ju snart
Anna - jag tittar gärna in på en kopp kaffe med en skvätt radon! Vad mysigt ni ser ut att ha det, riktigt ombonat men ändå stilrent.
Kram till dig i renoveringstiderna!
Perkan - jag ska genast ta upp frågan med maken, vore ganska skönt att bli av med den smittan.
S3 - vi har lämnat bort Ella två nätter, till mormor och morfar. Inga som helst problem. Gjorde det i somras tror jag så hon var väl runt året. Vi ska till Lettland i maj och då lämnar vi Ella 3 nätter, inget som jag tror ska bli något problem. Men olika barn är ju olika känsliga, man får nog kolla lite hur de reagerar från fall till fall. Hoppas det går bra för er!
Vi har idag varit på UL, gick bra även om jag kan intyga att man är mer nojjig andra gången! BM bekräftade detta och sa att det blir värre för varje gång. Men alla kroppsdelar satt där de skulle och även om vi egentligen inte vill veta tyckte jag mig se något som dinglade lite mellan benen... Jag passade också på att vara ledig hela dagen så jag har varit och strosat på stan, vilket inte var igår. Har missat nyöppningen av SOUK (tror jag det hette) som typ var världens största topshop kändes det som. Kollade också in Madonnakollektionen, det fanns överraskade mycket kvar, dock inget som passar min växande mage... Avslutade sedan shoppingen med sushilunch med maken. Trevligt värre!
Roligt att höra att fler har en så härlig fredag, ha det så jättebra i Sälen, Okt!
Trevlig helg på er!
Tempo: Härligt med UL (och ev. dingel ) och härlig shoppingdag.
Och tack för svar på frågan. Låter bra. Som sagt, jag tror inte G kommer lida hos mina föräldrar - han känner dem så väl vid det här laget och älskar att vara där - egentligen är det nog bara jag som ojar mig. Samtidigt skulle det vara så skönt med egentid.
Tempo: Låter som en underbar dag! Och så roligt med dinglande kroppsdelar! Grattis!
Det ser ut ungefär som när ni var hemma hos oss Lucia för ett och ett halvt år sen så jag kommer gärna på en kopp te.
Tempo: Skönt att höra det är fler som nojjar. Shoppade kavaj och en rymlig kimono från Madonna kollektionen.
Vi har haft Majken hos mormor en hel vecka och det gick bra. Första natten var det lite rörigt men sen hade de rullat på jättebra. Men första natten borta är hon orolig även med oss.
Två nätter borta utan barn låter hur skönt som helst men det kommer ju från morsan utan samvete
tempo och uno: esprit har en schysst klänning nu som liknar madaonnas svarta med vitt kring halsen och runt ryggen med knyt bak. funkar även på gravida. fast den har ju jag köpt... men i alla fall!
ringde förlossningen som inte tyckte att jag behövde komma in för min smärta i sidan, så nu bär det av för att hämta E. Han e själv, utan assistent idag. Med persnla från andra avdelningen. Ville inte lämna imorse, men tyckte det kändes så osnyggt mot den andra personalen att jag lämnade honom ändå. Kunde ju inte gärna vända där i parken kändes det som. Men jag grät en skvätt på vägen hem
Tess och Perkan: kul att se er igår! Men pepsi... varför??!
Oj, såg just att jag verkade "outa" tjejerna, men de drack säkert bara pepsi för att det är så gott. (?) Jag var så vinsugen själv att det bara kändes som ett hån att de inte hinkade i sig
Vi lämnade N två nätter vi två tillfällen i sommras och det var inga problem. Om det inte har varit några problem att lämna honom en natt innan så är nog inte två nätter några problem heller! Vuxentid= BRA!
Anna, ser ju toppen ut. Vi kommer på kaffe!
Nu är lägenheten påskriven och allt klart, skönt! Nu är det semester!