• snart tre

And more löööve for all of us

Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...

• Svar på tråden And more löööve for all of us
  • Tempo

Jenny - det ser ju helt fantastiskt ut! Se nu till att dricka riktigt mycket med champange så du kan bocka av det från listan.

Okt- roligt att budgivningen går så bra, hoppas den stannar riktigt högt.

• uno

Jösses vad ni skriver!

Var på teater igår och såg Mac Beth, mycket bra!! Men något trött idag eftersom jag brukar somna senast 20 numera...

Här är det då jag som är mjukisen, mannen är mycket mindre tolerant med frökens utspel. Jag låter henne för det mesta hållas eller skojar bort och det kanske inte är så bra. Hon kommer sitta där sen i vuxenterapi "min mamma tog mig aldrig på allvar" Flört

Lördag 31 mars har vi fixardag på dagiset, är det någon som skulle kunna ta sig an Majken kl 10-15?

• Marvelina

uno: vi är "tyvärr" i England då, så vi kan inte...

marvelina - not new and definitely not improved
  • Perkan

Härligt ställe 050930, men du - öva bara nu och drick en massa champagne!

Kul okt76 att det går så bra med lägenheten!

Åh vad tråkigt att ni är i England nästa helg Marv - NOT!

Var också på teater igårkväll, varför går man inte på det oftare? Var jätte trevligt men riktig lång pjäs, 4 h!!! Rekommenderas varmt - "Jösses Flickor" - återkomsten på Stadsteatern.

Välkommen till tidiga mornar MM! Inte så kul dock, men men....

Tyvärr Uno så är vi borta nästa helg också fast inte utomlands, tyvärr

• uno

Men Majken har aldrig varit i England Glad 

• Marvelina

Okej! Då kan vi ju ta med henne! Elliot är ju hemma hos farmor & mormor!

(NOT)

• uno

Nehej, så Majken får inte åka till England. Misstänker att hon inte klarar en flygresa på egen hand till Aus heller... Å' andra sidan är hon väl stor nog att klara sig hemma ensam snart bara vi ställer fram lite lunch.

• Marvelina

Ja gud, hon är väl inte helt tappad bakom en vagn...

• 050930

Asch, det enda som kan vara lite klurigt med att flyga till Australien ar val stop-overn, men satt en stor lapp pa magen som sager Brisbane sa ar det sakert nagon som ar snall och visar henne till nasta flyg. Agnes skulle bli jatteglad!

Svar på tråden And more löööve for all of us