• snart tre

And more löööve for all of us

Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...

• Svar på tråden And more löööve for all of us
  • okt76

Ja, eller så kan hon få åka till Sälen och åka skidor. Vi är där så det är bara för henne att ta bussen till Tandådalen och sen gå till stugbyn Solbacken där vi bor !

Tyvärr, så kan vi inte heller ha henne...

Snart kommer skumpan fram hos oss också, börjar se bra ut och drömgränsen närmar sig !

• uno

Roligt att budgivningen går bra okt!! Eftersom jag missat huset ni köpte, var ska ni flytta och när får ni flytta in?

Verkar som att vi ska smörja in M med solskydd och skicka henne till Brisbane med andra ord. Fast hon är väldigt förtjust i snö när hon väl kom över den första skräcken.

Jag är morgonpigg och vaknar ofta strax före kl sex även lördag - söndag (kan ha något med att jag knoppar in kl 20 att göra...) så vi får väl hitta på något system för att skicka morgonpigga barn till oss.OBS! Endast bra morgonhumör är intressant.

Hittade superfina mammakläder på topshop.com och även så fina barnkläder men det gick ju bara att handla om man bor i england Ledsen och barnkläderna var bara till storlek 12 mån, fast vi får ju börja handla smått snart igen Glad

• okt76

Huset ligger på Blockvägen 17 i Landsnora (Sollentuna), inflyttning 1/6.

Påtal om solskydd. I förra veckan kom N hem från dagis och var alldeles röd om kinderna. De hade varit ute nästan hela dagen och solen tog. Hade ju inte riktigt börjat fundera på solkräm än.

Har helt klart lite koncentrationssvårigheter här på jobbet, plingade precis i mobilen igen!

• okt76

Jo, skumpan har öppnats ! Vi hade ju drömt om detta, men inte riktigt trott att det skulle gå så bra, särskilt inte efter VIP-visningen.

• Malin med Tim
    okt76 skrev 2007-03-22 21:12:45 följande:
    Jo, skumpan har öppnats ! Vi hade ju drömt om detta, men inte riktigt trott att det skulle gå så bra, särskilt inte efter VIP-visningen.
    Jag gick just in och tittade; Det är ju helt galet!!! GRATTIS!
  • Tempo

Stort grattis, Okt! Kan verkligen inte fatta att det blev så högt! Håller med Malin, var får folk pengar ifrån?!?!

Svar på tråden And more löööve for all of us