• snart tre

And more löööve for all of us

Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...

• Svar på tråden And more löööve for all of us
  • anna28sthlm

050930: Agnes blev väl till "down under" om jag inte minns fel? Dags för en repris? Eller hänger du på i sommar istället?

• MinMelvin

Hej Hej!!Jättefin lgh marv-håller tummarna Håller tummarna för också okt...Ni har skrivit så mkt o jag hinner inte sitta o läsa igenom alla sidor...Barn nr 2 dröjer....vi vill ha 4 år mellan som det känns nu.vi vill njuta av melvin läänge till Ang barnuppfostran så är Melvin rejält trotsig,skriker o falller ner på golvet om han inte får som han vill.Jag försöker vara tydlig o sätta gränser men jag är mkt sämre på att vara pedagogisk o  lugn än Torbjörn.Han e verkligen lugnet själv o blir aldrig upprörd över något.Nu har Melvin börjat vakna 6 på morgonen o sover oroligt..men vi får väl hoppas att det är en fas.Kram till 050930 o hela fam där borta...underbart att vara iväg...Jobbet går bra..jättemkt att lära men allt börjar klarna Melvin har vatt mkt sjuk men T har varit underbar o tagit honom på jobbet o hemma för att jag ska slippa vabba nu när jag precis börjat .Jag har säkert glömt massor,men man hinner ju inget nuförtin Kram

• 050930

Jo Agnes ar "Made in Australia" och tidsmassigt skulle nog aven en eventuell nr 2 kunna bli det. Men sa var det det dar med att jogga och dricka champagne ocksa... plus att det inte ar helt latt att vara romantisk nar man bor hos svarforaldrarna forstas.

Men nasta vecka ska vi aka hit: www.peppers.com.au/salt sa da kanske vi atminstone kan ova lite!

Vi hjalper er garna att flytta Marvelina, sa kan du koncentrera dig pa Mini! *liten gladjedans over att ni inte flyttar langt bort*

• okt76

S3, ser att G vaknat tidigt idag också .

Hemma hos oss är vi ganska lika med toleransnivåer. Fast jag tappar tålamodet fortare. Är kanske inte så konstigt heller. T kan sitta och läsa, sitta vid dator etc. och N låter honom vara, men om jag gör det så är hon där direkt och ska klänka, titta och vara med. Så min egentid är betydligt mindre än Ts när vi är hemma. Peppar, peppar så är inte trotset så farligt än så länge, inga raklånga dyk i affärer .

Budgivningen fortsätter. Var lungt sen i går lunch pga diverse saker. Fast enligt mäklaren så är det fortfarande 5-6 st som inte hoppat av.

Pratade med våra kompisar igår som fick en liten son. När deras dotter föddes tog det 63 timmar totalt, Hugo kom ut på tre! Snacka om olika förlossningar.

Två dagar kvar på jobbet och sen är det semester med skidåkning i Sälen. Ja, vi får väl se om det blir någon skidåkning, väderkartan igår visade +10 !

Svar på tråden And more löööve for all of us