And more löööve for all of us
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
I dag frågde vår mäklare om inte jag skulle satsa på homestyling för hon skulle anlita mig direkt
Malin: jag skulle ocksa anlita dig direkt!
okt76: grattis, jag lovar att dricka skumpa har nere ocksa for att fira er!
Malin: Vilket härligt betyg!
Jag vill också ha skumpa - mums! Grattis okt till lyckad försäljning. Är det ett ungt par i bostadskarriären som köper eller några som sålt villan de ägt i 25 år och knappt har lån på?
Malin, köpa och sälja lägenheter .
Ja, det skumma med denna köpare är att de har en hyresrätt idag :-O!? Måste nog finnas något arv eller nått i bakgrunden .
Kontraktsskivning vid lunch,ska bli så skönt! Å, sen en veckas semester i Sälen!!! Är helt enkelt en bra fredga idag !
Å, nu blir det både nytt garage och nytt kök i huset !
Hej hopp,
Grattis till topp försäljning Okt! KUL
Snabbt inlägg till Uno - vi kan ta Majken den 31/3 om ni vill.
KRAM till er alla
Arv eller så har de cashat in på aktiemarknaden Jättekul i alla fall.
Lime: Jättesnällt! Förhoppningsvis blir inte dagen så lång som till kl 15 utan att vi kan pipa iväg redan vid 13-14.
Malin: Håller helt med mäklaren! Du skulle garanterat få fixa vår lgh även om vi inte ska sälja den!!
Vattkoppor har kommit till familjen!!!!!!! Stora tjejen har fått det så nu är det bara fråga om när och INTE OM Tuva får det. Nu är det bara att vänta och se, men bättre att få det nu än när man blir äldre..... Så om någon vill få det så säg till så kan vi fixa till det
Perkan: Grattis till vattkoppor... Alexander hade när han var 6 månader gammal. Men som sagt; ju tidigare de får det, desto lindrigare.