• snart tre

And more löööve for all of us

Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...

• Svar på tråden And more löööve for all of us
  • Marvelina
    anna28sthlm skrev 2007-03-23 13:04:53 följande:
      VARMT VÄLKOMNA TILL BERGALIDEN! KAFFE NÅGON?!
    Kommer kommer! Gissar att det blir snabbkaffe... med ett stänk radon...
    marvelina - not new and definitely not improved
  • Marvelina

Anna: dojjorna? What to do?

• anna28sthlm
    Marvelina skrev 2007-03-23 13:07:44 följande:
    anna28sthlm skrev 2007-03-23 13:04:53 följande:   VARMT VÄLKOMNA TILL BERGALIDEN! KAFFE NÅGON?! Kommer kommer! Gissar att det blir snabbkaffe... med ett stänk radon... marvelina - not new and definitely not improved
    "Tyvärr mjölken är slut. Går det bra med en skvätt radon istället?"
    Marvelina skrev 2007-03-23 13:08:11 följande:
    Anna: dojjorna? What to do? marvelina - not new and definitely not improved
    Ge mig ditt kontonr så för jag över pengar!
  • snart tre

Fråga: Någon som haft sitt barn bortlämnat i två nätter? (till mormor & morfar i så fall). Mannen och jag funderar på en liten helgresa och hur underbart det än skulle vara att ha med G så är vi i våldsamt behöv av lite vuxentid. Några erfarenheter?

• Marvelina
    snart tre skrev 2007-03-23 13:16:35 följande:
    Fråga: Någon som haft sitt barn bortlämnat i två nätter? (till mormor & morfar i så fall). Mannen och jag funderar på en liten helgresa och hur underbart det än skulle vara att ha med G så är vi i våldsamt behöv av lite vuxentid. Några erfarenheter? www.familyliving.se/blogg/anvandarblogg/view-...
    Kan svara dig efter 1/4. E är med farmor tors natt och mormor fre&lör natt. De kommer alltså hit då och passar honom här hemma. 
  • anna28sthlm

Finns fler bilder på "huset from hell" i bildgalleriet om någon är intresserad...

Snart tre: Än så länge så har vi endast haft Alice bortlämnad i en natt men vi funderar, liksom er, på att åka iväg på en weekend i slutet av maj och då kommer det bli tre nätter borta. Känns lite smånervöst, men frågan är vem/vilka som kommer att uppleva det som jobbigast? A eller jag och J?

• Marvelina

anna: nej, jag menade när du skulle få dem! sååååååååååå fattig är jag inte. När vi nu inte köpte vindsvåning för 7.8 milj *asgarv* och ej heller någon annan våning (har ni hört den förut eller?)

• Marvelina

anna: skön avskalad look i badrummet

• anna28sthlm
    Marvelina skrev 2007-03-23 13:26:33 följande:
    anna: skön avskalad look i badrummet marvelina - not new and definitely not improved
    I mäklarbranschen skulle det kallats: "Ljust och rymligt badrum med fönster i söderläge"
Svar på tråden And more löööve for all of us