And more löööve for all of us
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
Anna: dojjorna? What to do?
Anna: Hjälp! Men du vi kan sitta i trappan med kopparna allihopa
Perkan: Jag överväger smittning av G - ska bara diskutera med mannen först (han lade in sitt veto i frågan för ett par veckor sedan, men han fattar ju ingenting!!!!)
Fråga: Någon som haft sitt barn bortlämnat i två nätter? (till mormor & morfar i så fall). Mannen och jag funderar på en liten helgresa och hur underbart det än skulle vara att ha med G så är vi i våldsamt behöv av lite vuxentid. Några erfarenheter?
Finns fler bilder på "huset from hell" i bildgalleriet om någon är intresserad...
Snart tre: Än så länge så har vi endast haft Alice bortlämnad i en natt men vi funderar, liksom er, på att åka iväg på en weekend i slutet av maj och då kommer det bli tre nätter borta. Känns lite smånervöst, men frågan är vem/vilka som kommer att uppleva det som jobbigast? A eller jag och J?
anna: nej, jag menade när du skulle få dem! sååååååååååå fattig är jag inte. När vi nu inte köpte vindsvåning för 7.8 milj *asgarv* och ej heller någon annan våning (har ni hört den förut eller?)
anna: skön avskalad look i badrummet