And more löööve for all of us
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
NEJ - JAG ÄR INTE GRAVID!!!!!!
Det blev cider och sedan en pepsi..... var inte så sugen på vin - faktiskt. Men drink på Pause är ALDRIG fel!
Vi har lämnat bort Tuva 2 eller 3 hela helger, det har gått hur bra som helst!!! Tror att det är mest vi själva som nojjar oss!
I helgen ska mamma ha Tuva lördag till söndag då jag ska fixa överaskningsfest för Yngvar som fyller 35 år! Ska bli hur kul som helst och han anar ingenting! Hållt på att försäga mig i flera veckor!
Jag kommer gärna Anna28! Men du, är det okej att jag tar med mig kaffet själv?
Kul med UL Tempo! Åh vilken skön dag det lät som. Jag gick kl 12 från jobbet, har handlat inför imorgonkväll å gömt undan allt
Smärta Marv? Det lät inte så bra! Trist att lämna E till dagiset utan assistent fast det gick säkert jätte bra så svider det i en moders hjärta.
Det låter bra - tack för alla svar. Han har som klarat enstaka nätter hos mina föräldrar förut så jag vet ju att det går, men det är alltid bra att höra hur andra har det.
Här vankas vin, sushi, popcorn och Let's Dance åt tre tröttingar. I morrn ska vi på födelsedagspartaj för min bror och på söndag blir det förmodligen fiskskådning på Aquaria.
Ha en bra kväll och helg alla
Marv, glömde ju. Jag fick jätteont i sidan när jag var gravid. Var inne på förlossningen och kollade men det visade sig vara urinvägsinfektion som hade börjat gå upp mot njurarna. Så mitt tips gå och kolla så att det inte är en uvi.
Tempo, kul med UL och dingel!
Idag ska vi åka och hälsa på Hugo 4 dagar. Snacka om att bli bebissugen .
Å ni får sluta prata bebis, vill så gärna ha en till men måste vänta liiite.
Marvelina skoj tråd!
Lycka till med surprisen Perkan!
Halloj, var är alla? Har vi ny tråd eller är det bara lungt?
vad har era barn för storlek på skorna? Tim verkar ha fastnat i 22/23.
Malin: G har fastnat i 20/21 - men han verkar ha pluttfötter Är du på G att köpa vårskor?
Han har ju sina coola Adidas, sen tror jag att han kan ha höstkängorna (ej fodrade bara i skinn), var lite sugen på Vincents sandaler till sommaren men måste invänta att fötterna växer lite, för de borde de väl göra snart ?!?
Malin: Ja, man tycker ju det! Vågar inte köpa sommarkängor än. G kan ha sina höstkängor från Superfit - de har han på förskolan nu. Tänkte också köpa Vincents sandaler - hade ett par därifrån förra sommaren som var toppen. Och så vill jag ha några fina sportskor. Tims Adidas är underbara för övrigt
Funderar på de här sandalerna:
http://www.vincentshoestore.se/produkter.aspx?menuItem=Sandaler&id=3&productId=1132_1
Hade de här förra sommaren:
http://www.vincentshoestore.se/produkter.aspx?menuItem=Baby&id=1&productId=1114_2
Och så tycker jag att de här är toppen:
http://www.vincentshoestore.se/produkter.aspx?menuItem=Skor&id=2&productId=1140_1
Hua, så farligt