And more löööve for all of us
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
Marv: Jag tycker i alla fall inte det. E är gudomligt söt i den
Det var snällt. Okej, inte tjejig alltså. Jo... lite va? Vet inte om jag ska lämna tillbaka den... Får tjejvibbar av det där lilla hålet liksom. Hade något liknande själv tror jag...
Marv: Jag har haft något liknande på en topp också, men jag tycker ändå inte att den är tjejig
Förresten Marv - hur går det med vårjackeproblemet? Har sett flera fina jackor nu som inte är POP.
Har inte kommit vidare där. Han har ju sin molo-fleece, men behöver en skaljacka. Måste ta tag i det...
Vad har ni andra för regnkläder förresten?
S3: jag lade ut en omröstning, och det verkar vara en majoritet som tycker den är för tjejig...
Didriksson har skaljackor för våren - såg en snygg röd. Antar att de har i andra färger också.
Regnkläder: Vi köpte ett Abeko-set i höstas som Gilbert kan ha fortfarande. De har varit bra - är mjuka och smidiga och inhandlades faktiskt på Coop
Coop alltså. Tack! Hade faktiskt tänkt kolla på ICA Maxi. Eller tror ni att det blir regnfritt en vecka till så att jag kan kolla i UK..?
Jag kör POPs vårkläder som regnkläder, hatar galonjackor! Tim har den rutiga jackan och svarta byxor till dagis from i går!
Marvelina: Jag såg vita skaljackor på outleten i Barkaby i helgen.
Dags att besöka outleten i Barkarby