• snart tre

And more löööve for all of us

Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...

• Svar på tråden And more löööve for all of us
  • Marvelina

Jepp! Ska shoppa järnet i England har jag tänkt

marvelina - not new and definitely not improved
  • 050930

Hej alla, nu ar jag har ocksa! Resan gick bra och efter knappt en vecka har nu Agnes stallt om sig till "riktig" tid, dvs sover och ater som hon brukar. Det var varmt nar vi kom, 38 grader pa sondagen, men nu ar det nere i mer humana 28-30. Vi ar vid kusten ett par dagar just nu (med svarmor, men det ar ok...) sa Beach 2007 kom snabbt i ar. Lite FOR snabbt for min stackars bleka och plufsiga kropp men vad ska man gora.

Trist med lagenheten okt76, men haller tummarna for att den ombytliga bostadsmarknaden har svangt nar ni visar nasta gang! Och skont med avslut Malin, aven om det inte gick riktigt lika bra som ni hoppades. Nu slipper ni stada pa ett tag i alla fall!

• snart tre

050930: Hallå där nere - kul att höra från dig! Åh, så härligt det låter med sommarvärme. Här har våren precis kommit och det är strålande sol, 10 grader och all snö är borta (HURRA!!!!!) Hoppas ni får det fortsatt härligt - vi är inte alls avundsjuka. Nej då!

• Lime25

hej alla glada tisdags mammor och barn
    äntligen fredag!
    hoppas att allt är bra med alla på nya jobb, andra kontinenter, friska från alla otäcka vinter sjukdomar, hus/lägenhets försäljningar!
    en liten snabb fråga som jag vet varit uppe tidigare, vad har ni för sängar nu till era barn (ni som har bytt bort spjälisen)? vi ska börja titta nu även om I älskar sin spjälis så börjar det kännas som det är dags.
    stor kram till er alla och en lekträff framöver vore kul!

• snart tre

Lime: Vi har inte bytt än (G hatar sin spjälis och somnar i soffan, sen bär vi upp honom till spjälisen där han sover tills han vaknar på natten och då får han sova hos oss eftersom han vägrar somna om i den egna sängen = ej hållbart i längden). Vi är på jakt efter en sk växasäng som har en stödbräda.

Ikea har några varianter men jag har span på en säng från danska kedjan Ilva som har butik i Skåne, dit vi förhoppningsvis åker över påsk.

• 050930

Grattis Gilbert!

Och for att ni inte ska vara avundsjuka mer sa kan jag beratta att Agnes ar sjuk (feber och mest troligt halsinfektion igen) sa det blev ingen strand eller lekpark vid havet for oss idag... Istallet en liten ynklig matvagrare som tittat pa Molly och The Wiggles pa DVD mest hela dagen.

Naval, vi ar ju har ett tag iaf.

• anna28sthlm

Hur länge kan man vara påverkad efter narkos? Jag blev sövd i onsdags fm, var tydligen extremt svårväckt och sedan dess är jag helt okontrollerbart trött. Min kropp är tung som bly, mina armar domnar ibland bort och det känns som att jag går på tunga droger fortfarande. Riktigt obehagligt är det. Att ta sig till jobbet idag var en kraftansträngning minst sagt. Föll ihop på toaletten i förmiddags helt enkelt för att jag var så trött. Blev liggandes där för att "få vila ett tag". Är detta normalt?! Ringde läkaren alldeles nyss som lät mycket besvärad och mumlade något om att jag tydligen var mycket känslig, men att det borde gå över.

Någon med erfarenhet? Skitobehagligt!

Förlåt ego...

Svar på tråden And more löööve for all of us