And more löööve for all of us
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
Grattis Elis på två-årsdagen!!!
Halloj på er! Hur står det till i det kvalmigaste vädret någonsin? Jag var som en blöt pöl när jag kom till jobbet idag. Börjat bli tungt nu... Har kapitulerat och tar hissen upp till jobbet, även om det bara är en våning!
Marv - Gud ja, rädd för tandläkaren får man vara hela livet! Jag tycker att det är lite befriande att man kan applicera alla livets rädslor till en liten person som gräver i ens mun. Snitt så snart, förstår att det känns lite stressande! Har du helt bestämt dig för att det blir snitt nu?
Hörde på radio i helgen att i juli-aug väntas katastrof på Stockholms förlossningsavdelningar. Förmodligen måste kvinnor hänvisa till Västerås och Nyköping pga barnmorskebrist. Värst skulle det visst vara på KS Solna. Nu känns beslutet om snitt ganska bra...
Jenny - nu är det inte långt kvar innan ni är hemma! Ser fram emot att träffa dig snart. (och alla andra med)
Okt - vi kommer gärna på midsommar om det fortfarande är OK. Ursäkta dröjsmål med besked, men nu vet vi att vi kommer vara i stan över den helgen.
Ett tips - Var igår för första gången ute i net-on-nets butik i Järfälla. De hade väldigt mycket! Köpte en Kitchen Aid matberedare till min syster i present och det skiljde 1500:- från butiker i stan. Vilket kap!
Kram på er
Tempo: Så var det när Gilbert föddes. Nu blev ju vi igångsatta på KS så vi hade plats, men jag vet att natten han föddes var det kaos. Då skickade dem alla till Nyköping eller Västerås som kom in. Fast det fick vi veta efteråt - det inget man märker när man är där. Snittmänniskorna var i alla fall superproffsiga på KS så ni kommer bli väl omhändertagna
Och fynd är alltid kul!
Har precis lämnat G på dagis. Han kvittrade lyckligt och vinkade när jag gick. Nu blir det hemjobb innan lunch eftersom det kommer en elkille hit och ska byta någon mätare. Sen har jag jobbmöten hela dagen, men i kväll ska jag ut med ett gäng tjejer och äta middag i stan och förhoppningsvis ha skoj.
Tempo helt ok, kul att ni kommer!
Imorgon får vi huset!!!
Stort grattis till gängets första tvååring, Elis
Marvelina: Någon i erat hus som har en lgh-visning med alldeles för lågt utpris? Du kan ju få uppdatera mig på att tandläkarbesök är något man bara gör och inte skjuter upp i tio år Tycker man kunde får en timmes sövning per år när födelsemärken, tänder och andra tråkiga undersökningar bara klarades av.
Har hamnat i Kristianstad där det är 27 grader varmt och sommar och när jag åkte från Stockholm i morse kl 6 var det disigt och kallt och mörka jeans och tjock, svart tröja kändes som ett bra val...
Jösses, 18 juni, det är inte alls långt bort och sen har ni hela långa sommaren att njuta av två barn! Är inne i den där fasen när tre månader känns som en evighet och att veckorna bara kryper fram + att jag bestämt mig för att sluta med godis och ta en promenad varje dag för nu börjar vätskan krypa på och låren och armarna och .... ja, inget skoj helt enkelt!!
skrev meddelandet i förgår men datorn dog så nu hoppade den sena gratualtionen till Elis in.
När vi gjorde snittet så flyttades två bb-avd ihop till en men det märkte vi inget av alls och likaså när jag var på KS för några veckor sen med gallstenarna och det var helt överbelagt, personalen visar inte med en min att det är rörigt när man väl är inne i systemet.
uno: va? vaddå vårt hus? *fattar trögt*
Vet inte om det är "bs", men på DS hävdade hon att de var landets enda sjukhus med speciell avdelning för planerat snitt, enkelrum för alla (15) och speciella rutiner för att inte separera mamma och barn osv. Försökte hon bara lugna mig, tror du?
uno: gå för h-e! Tandis alltså. Jag var för över 5 år sedan och hade jag gått förra året så hade jag sluppit krona nu! Nu fick han borra ur och lägga provisorium inför krona, och igår sprack tanden! Så nu ska jag laga den också imorgon (även en annan som han snabbt hittade... Tji fick man för att alltid ha haft så bra tänder - nu har alla börjat trillat sönder
Hittar ingen lgh i vårt hus...
uno: eller ville du bo nära DIFarna?
Uno:hälsa Skåne från mig,är ju uppvuxen där i närheten
Marv:underbart med bebis snart
Ni gravida kvinnor:kämpa på slutet e ju nära nu
(lät klyschigt va)
Okt:Stor stor kram till Nellie o er ,fy så hemskt det som hände.Tyckte ni agerade så himla bra!KRAM
Tempo:du är såå duktig som cyklar!!
Ha en fortsatt bra dag,jag e helt slut efter en HEKTISK dag på jobbet.Nu ska jag hem till Melvin,slutar 15 varannan vecka
Kram