And more löööve for all of us
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
Picknick nu på lördag? Är det flörresten fler som skulle vilja ses och mysa med knottarna? Det var väldigt länge sedan vi sågs nu och det skulle vara skoj att parkmysa med er innan det pluppar ut nya bebbar och folk går på semester. Minns förra året i Humlegården - det var supertrevligt. Några som vill upprepa detta på lördag? Lite filtar och hämta något gott någonstans och hoppas på att våra små tycker det är roligare att busa med varandra än rymma i grönskan
S3 - ja, det är faktiskt en trevlig stan, iallafall på sommaren. Jag och Ella picnicmyser gärna på lördag, Johan är tråkig och ska jobba. Ska det bli lika fint väder i helgen?
.. stad menar jag...
Tempo: Ja, det ska bli fint väder på lördag vad jag förstått. Jag lägger en intresslista:
Lördag 9/6 parkpicknick:
S3
Tempo
Åh, hänger gärna med på picnic i Humlan om E är frisk och vi inte åker till Sundsvall. (Där det för övrigt går isbjörnar på gatorna )
Elis har dock stenkoll på Humlegården, vet precis vad som ligger vart och exakt hur man hittar till den stora lekparken. Han plöjer glatt över alla stekares solfiltar för att ta snabbaste vägen fram till grinden Men bara det är ok så hänger jag gärna på. (Inte så mkt fästingar där va?
)
Vad tråkigt Tempo!!! Men som sagt, du kanske hittar tillbaka
Nämen helt ärligt förstår jag dig till fullo!
Gällande picknicken på lördag kan vi inte följa med. Vi ska sitta och hejja fram Y då han springer Stockholm Marathon! :-0 Så om ni ser honom - "hejja gärna på honom" så blir han glad (Jag vet, helt galet - jag orkar inte ens springa 4.2 kilometer!!! och han ska springa 4.2 mil!!!!)
Jönköping, "fucking Åmål" - ja jag vet inte det jag...Tranås ligger nog ändå längst ner på listan!!!
Sitter på jobbet, måste jobba till kl 18 - hur kul är det att sitta jour idag - kanon väder och dagen innan Nationaldagen = dött, inget att göra!!! Gaaah...... 31 minuter kvar
Ha en härlig dag imorgon på Svenska Nationaldagen - det ska bli toppväder!
Perkan: Tranås? Nej, det är omöjligt. Tänk på att jag kommer ifrån NORBERG!!! Eller, jag försöker att INTE tänka på det...
Aldrig varit där iofs Marv!!!
Vart ska alla ta vägen imorgon? Det är ju demonstrationer här i Vasastan så det är sådär kul att vara kvar i stan med barnen...
Själva har vi lite beslutsångest, får se om vi flyr stan eller inte!
Hej på er! Hur har ni det i värmen? jag tycker det är varm... Ang. picnic på lördag anmäler jag mig med resarvation för vart vi ska. Jag åker inte in till stan med bil på lördag pga maraton, så humlegåden går tyvärr bort. Om någon kan tänka sig Drottningholm är det mycket trevligt med fik och toaletter i närheten.
(förstår dock att det är långt bort för vissa) Men bestäm ni och kör på vad majoriteten vill så kommer jag om det går!