• snart tre

And more löööve for all of us

Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...

• Svar på tråden And more löööve for all of us
  • snart tre
    Tempo skrev 2007-06-06 14:17:21 följande:
    Hej på er! Hur har ni det i värmen? jag tycker det är varm... Ang. picnic på lördag anmäler jag mig med resarvation för vart vi ska. Jag åker inte in till stan med bil på lördag pga maraton, så humlegåden går tyvärr bort. Om någon kan tänka sig Drottningholm är det mycket trevligt med fik och toaletter i närheten. (förstår dock att det är långt bort för vissa) Men bestäm ni och kör på vad majoriteten vill så kommer jag om det går!

Visst ja, det hade jag glömt bort att det är. Ja, det känns inte klockrent att vara i stan då. Jag har tyvärr inte tillgång till någon bil på lördag så för mig funkar det inte att ta mig till andra delar Om ni inte vill komma ut hit vill säga? Jag kan erbjuda grön och lummig trädgård, en helt nybyggd lekpark bredvid huset och ett härligt havsbad. Lunch och fika ingår

I dag är vi solo (som vanligt). G och jag har härjat vid havsbadet där folk solade och badade. Det gjorde G också, som efter lite småplaskande i vattenbrynet, plötslgt plöjde ut i vattnet där han stod på näsan framåt. Fiskade upp en dyblöt men skrattande son
      Ingen badkruka där inte

Önskar alla en fortsatt mysig nationaldag - G sover så jag ska passa på att jobba lite

• uno
    Lördag 9/6 parkpicknick:
    S3
    Tempo
    Uno

Jag kan tänka mig vad som, har bil, så bestäm ni så dyker vi upp. Vädret ska bli som idag. Hagaparken?

Tempo: Ledsen för oss Glad för er!

Vi var och badade igår i Tyresö, Albybadet. Riktigt bra badplats med gungor och toa och gräs och bryggor mm. 20 grader i vattnet o M badade tills hon blev blå.

Fästingar: Vi skulle vacc mot TBE och BVC och barnläkaren sa att det var att rek men när vi för några veckor sen började ringa runt till vaccinationscentrum så säger de att före 3-4 år finns ingen anledning. Så nu hoppade vi det. Skulle vara skönt om alla vårdmänniskor kunde vara eniga om något ibland.

Maran: Är det inte så att Anna28 ska springa den på lördag??

MalinTim: Har ni flyttat och är på plats i nya huset?
  • uno

Fel knapp...

Strålsnäs - 500 invånare, ingen butik eller mack och bussen stannar tre ggr om dagen. Tio år här får mig fortfarande inte att springa e t-bana/buss eftersom det kommer en ny inom fem min, i Strålsnäs däremot där springer man Glad

Fotboll - man får ta med smått in men de måste ha biljett och sen insåg vi att det skulle bli för sent för M att vara vaken så länge, hennes humör sjunker ganska kraftigt för varje minut e kl 19. Eftersom jag strulat så fick jag vara hemma och när första halvlek var över och det sen raskt blev 5-0 fick jag roa mig med Greys en stund istället Glad Mannen kom hem och sa att ska man gå så är det hörselskydd som gäller + se till att man har en ytterplats.

• Marvelina

re: anna28 Impad att man både kan springa som en galning OCH stoppa undan en ansenlig del av Xokos sortiment Själv kan jag klara det ena. Och jag tror inte att det råder några tvivel om vilket.

anna, om du ska spronga på lör ska jag stå vid S-E-plan med en trio choklad

marvelina - not new and definitely not improved
  • Marvelina

springa...

marvelina - not new and definitely not improved
  • Lime25

Vi vill också haka på parkpicknick
    Haga eller drottningholm låter toppen
    håller med om att humle går bort eftersom det är maran

Lördag 9/6 parkpicknick:
    S3
    Tempo
    Uno
    Lime

• MinMelvin

Hej!

Lät supermysigt med picninc,el kanske mer springa runt efter barnen med mat i munnen
    Vi ska på kalas och min mamma o pappa är här.Det är så himla mkt på helgerna nu när man jobbar i veckorna...
    Hoppas ni får en supermysig dag..Jag tänkte på det..Lime o limpis har jag nog inte träffat på över ett år...

Vad jag förstått så har Anna sprungit vårruset i Tisdags,vad jag vet så är det nog inga planer på maran än,el så har jag missat det ..,Däremot ska väl Erikas blivande man springa.

Imorrn ska jag vara ledig,mamma o pappa e här o idag så är dom med Melvin  på Fjäderholmarna...MYS!!!

Så underbart när dom är här o melvin kan vara ledig från dagis

Ha det underbart i solen,visst är det härligt!!

• uno

Det kanske var det Anna skulle springa? Vet bara att hon nämnt något lopp här tidigare i våras.

Snarttre: Om du kan lifta med M in till stan (misstänker att bilen ska med maken till jobbet?) så får du gärna komma o hänga hos oss innan. Vi är vakna från ca 6.30 så kom om du vill!

Svar på tråden And more löööve for all of us