• snart tre

And more löööve for all of us

Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...

• Svar på tråden And more löööve for all of us
  • Lime25

hejsan alla,

Ni skriver och jag läser men när jag sedan ska skriva en rad så händer alltid någonting. Men jag läser iaf.
    Kul att se dig i tråden limpis och att livet verkar vara på rätt väg! stor kram till sjuka E.
    Grattis okt till flytt och framförallt + . Superkul för er!
    Tempo..............gråt gråt Men stor grattis till er och det kommer att bli toppen och om inte vet du var vi och stockholm finns och ni är mer än välkomna tillbaka! Igår träffade vi på en Ella från BVC gruppen och jag sa till isabel "där är ella" isabel svarade "inte ella, inte ella, inte ella, anna och johan"
    Marv hoppas att de sista 2 veckorna inte är alltför tunga. pepp kram till dig.
    perkan låter som du har haft det toppen och stor efterskotts kram till dig, hoppas att glassen var god igår i solen!
    050930 vi ses gärna i solen i helgen, välkomna hem!
    Har glömt massor men ni vaknar lilla i
    KRAM och hoppas vi ses snart

• okt76

Tempo, oj vad spännade ! men tråkigt för oss . Förstår helt klart att ni tar möjligheten att få lite mer livskvalitet. Håller helt med er andra om att Ella kommer klara flytten alldeles galant. För N tog det en dag på dagis och fem minuter u nya huset tills hon hade anpassat sig och accepterat att detta var hennes nya bostad. (Ella vet ju inte om ni flyttar 1 mil eller 20).

Limpis, kram till E. Hoppas febern går ner snart. Inte kul när de små liven är dåliga.

Marv, snart dags!!! Tänkt om några veckor sitter du med en liten bebis i famnen!

Dags att jobba lite.

• Tempo

Tack snälla ni för att ni är så söta och uppmuntrande inför vårt stora beslut! Jag tror också att det blir bra på sikt, bara man är realistisk med att mycket kommer vara annorlunda och allt kommer absolut inte vara bättre. Lilla söta Isa som har stenkoll på Ella, hon är ju för go!

Ja, fotboll imorgon... Johan ska också gå men jag har också hört att det kan bli stökigt. Kanske bästa att hålla Majken hemma... (är supertöntig för sådana saker och blir livrädd för de där stora polishästarna de alltid har med sig).

Ha en härlig tisdag, imorgon är det ledigt!

• Marvelina

Tempo: fl kommer alltid att vara lika nära De har väl internet i Jönköping?? (förlåt )

marvelina - not new and definitely not improved
  • Tempo

Marv - hahahahaha Jag vet att det är landet men förhoppningsvis har även de kommit på fördelarna med internet!

• Marvelina

Tempo: Landet... jag kommer från typ en förort till landet i så fall... "Fucking Åmål"=min uppväxt Men även där finns faktiskt internet. Om än lite seeeegt!

marvelina - not new and definitely not improved
  • Tempo

S3 - hur är det med geografin, Vättern är det minsann!

Svar på tråden And more löööve for all of us