• snart tre

And more löööve for all of us

Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...

• Svar på tråden And more löööve for all of us
  • uno
    Marvelina: Tyckte mest att bilden på supportrarna såg ut som utanför vilken trappuppgång som helst en söndag kl 12.30 när det är visning typ... Åh, jag vet att att det vore bra med ett besök hos tandläkaren men det får vänta till jag kan vara sövd och jag kanske ska börja med att försöka titta på en bild av en tandläkare utan att få kalla kårar.

På väg till Lidköping och bröllop över helgen, ska bli skönt med en helg på tu man hand med maken.

Vi ska på fotboll på onsdag, vet ngn om man får ta med sig en tvååring (dessutom utan biljett) in på Råsunda? Inbillar mig att hon ska sitta som ett tänt ljus och titta på matchen hela tiden Oskyldig och ja det får vi ju se om det lyckas!
  • Perkan

Hej allihopa!!!

Länge sedan jag skrev, men det har varit fullt kör sedan förra helgen..... började med att jag fick världens möhippa förra lördagen!!! Blev kidnappad kl 7.30 på morgonen, helt ovetandes!!! och sedan kom jag hem först på söndagsmorgonen Vilket arrangemang mina vänner, syster och mamma hade fixat - helt otroligt!!! Alla var så engagerade och dom hade verkligen träffat mitt i prick på tema och aktiviteter Man blir sååååå glad!!!

Sedan har man fyllt år och blivit firad flera dagar under veckan också - 31 år, jämnt å bra eller hur

Fick en danskurs av Y i present så idag och imorgon ska vi gå på Wienervalskurs!!! :-0
    Ska bli jätte kul, det är en intensivkurs på 2 timmar/dag. Lagom tror jag
    Så tur att vi fått tag i en barnflicka nu så hon kunde rycka in på kort varsel.

Hoppas alla gravida mår så bra ni kan nu, tänker på er!
    Har inte hängt med på alla diskussioner på sistone tyvärr.... så ledsen om jag missar att kommentera något! 

F´låt för ego-inlägget...

Ha en toppen helg allihopa!!!!!

• okt76

Flyttat!!!

Nu är vi på plats i huset! Hela familjen stortrivs och det känns verkligen toppen. Dessutom fick vi en toppeninflyttningspresent igår... Två streck på en sticka ! Hoppas den vill stanna kvar där inne i magen så att N får ett litet syskon i februari!

Perkan, låter som en bra möhippa. Vill veta mer!

• Tempo

Okt - Jippiiiiiiiii!!!!! Vad roligt för er, stort grattis!!!

• Marvelina

Grattis okt76! Trägen vinner!
    Själv hoppas jag ju på att "maxi" här ska komma UUUUT!!! 14 dagar kvar... *biter på naglarna* Och flytt om 7...

marvelina - not new and definitely not improved
  • MinMelvin

GRATTIS okt!!!! Jättejätteglad för er skull,äntligen

• uno

Massor grattis Okt!! Så skoj med gängets första 2008.a! Stor kram till er

Roligt med möhippa Perkan och att den blev så lyckad, kommer själv ihåg hur vi slet med valsen natten innan bröllopet för att till sist nöjja oss med att kliva runt lite Skrattande 

• snart tre

Okt76: Stort grattis till strecken - vilken underbar nyhet. Och vad härligt att ni stortrivs i huset. Perfekt att flytta ut och få njuta av det underbara vädret som är nu (och förhoppningsvis också stannar kvar?).

Perkan: Roligt med lyckad möhippa och skoj med danskurs. Vi panikövade kvällen innan, men valde inte någon klassisk vals utan svängde runt till "Love is in the air" från filmen Strictly Ballroom och det gick faktiskt vägen. Mathias visade sig vara en fena på att föra
    och avslutade med att dippa mig bakåt i värsta Fred Astair-stilen. Ett härligt minne - blir fortfarande tårögd när jag hör den låten.

Vi har haft en underbar helg med en massa besök. Min bästis och G:s gudmor dök upp efter en Kanada-vistelse och skämde bort oss i lördags. Hon har varit saknad och G blev jätteglad. Och igår hade vi hela kompisgänget ute på brunch - fantastiskt att sitta ute i solen och bara njuta av god mat och härligt sällskap. Sen hamnade alla på havsbadet där en av telingarna (en vild sjuåring) premiärbadade...burr!!!!...medan vi satt på klipphällarna och solade. Dessutom har vi grillat så det ryker ur öronen på oss.

Ha en härlig dag och vecka - nu är det inte långt kvar tills bebisar i tråden ploppar ut och semestrar startar. Längtar!

• 050930

Grattis Helen!!!! Harlig start pa boendet i nya huset, nu ar ni fyra som flyttade in!

Och herregud Marv, bara 14 dagar kvar. Men det betyder att jag hinner traffa dig och magen lite innan jag traffar dig och Mini, kul! Du kan kanske gora mammabyx-tricket igen

Vi har sista kvallen i Brisbane nu, ska snart ata grillade lammkotletter. Imorgon aker vi till Melbourne och pa onsdag aker vi hem! Ska bli skont tycker jag men R ar inte sa glad just nu.

Sa om nagon vill traffas i helgen och leka/picknicka i solskenet (som jag bestallt) sa vore det jattekul

• Perkan

Grattis okt76!!!

Lät som en superwienervals S3 och att kliva runt lite är ju inte heller fel Uno?
    Ett utav paren kom inte andra dagen.... så det behöver ju inte bara vara positivt och en kul (!!!) grej att gå på danskurs.....

Svar på tråden And more löööve for all of us