And more löööve for all of us
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
Så riktigt otäckt okt och väldigt skönt att det gick bra! Adrenalin + tvååring låter lagom speedat men skönt att hon kunde somna på sjukhuset sen. Puckot som fällde trädet verkar däremot behöva lite hjärnceller.
Tempo: Så bra att ni fick hjälp med att fatta beslutet och träffade en bra läkare. Då kan vi se fram emot att vara på BB samtidigt förmodligen!
Vi njöt av sol och fint väder i lördags och trodde på regn igår men det blev ju en härlig dag till! Har dessutom fått tillbringa en hel helg med min man vilket var typ i januari senast.
Kollar mkt film men glömmer tyvärr snabbt vad de heter... The squid & the vale, Little miss Sunshine (klar överraskning, galet sjuk rulle, farfar knarkar och så är han från min favvis Office med), Inte här för att bli älskad, Capote m fl har iallafall passerat sista tiden och det var alla bra filmer. Funderar på att börja hyra via nätet nu när vår dator hemma pajat...
Var hos BM på morgon o trots allt jäkt, stress & gallstenar så mår bebisen som en prins, höga hjärtljud även nu så jag tror att jag kommer bli förvånad om det är en kille. Maken hotar med Hillevi men jag är mer inne på Kerstin, Ellen eller Vega. Vi testar namnen på Majken och Vega, Didrik och Svante har fått godkänt
Uno: Härligt med en helg med mannen - vet hur det känns att plötsligt få träffa den man lever med Det har inte hänt så ofta här heller sedan årsskiftet, men när vi väl ses har vi desto mysigare. Håller också med om Little miss Sunshine - en mkt bra film.
Namn: Så skoj att höra hur ni tänker. Kul att Majken får vara med och tycka till - bra smak har hon också
Är det okej att vara rädd för att laga hål i tänderna när man är 30+ Nervös! Har aldrig gjort det förut ju... Nej, nu måste jag gå ju! Panik!
Marv: KLart man får vara tandläkarrädd hela livet. Gillar inte heller det. Säg till din tandläkare att du tycker det är läskigt - de är vana *kram*
Det gick bra! Det blir dyrt, men inte lika dyrt som de 19 000:- som Thomas fick pröjsa för att ersätta en gammal mjölktand...
Aj, 19.000:- kanns ju som en lite onodig utgift maste jag saga. Men kanske bra att ha att jamfora med for da blir ju allt annat helt plotsligt jattebilligt Hur gar det med packning forresten, eller har da fatt gravid-dispens?
Fick det har pa mailen nyss, och det har sakert flera andra av er ocksa, men jag tankte dela med mig iaf. Jag som inte ens sag Schlagerspektaklet tyckte det var kul
Grattis Serbien!
Serbien vann årets ESC med en smäktande ballad. Men vad sjunger hon om egentligen? Tack och lov finns Internet, och på Internet finns dentextade versionen.
(Du måste ha ljudet på)
www.yoakeem.com/ritva/
050930: boka om och kom genast hem! Det är trist här utan er! Fatta vad många smoothies jag skulle kunna dricka nu - ledig och allt med lagad tand så att det inte ens ilar längre! Men var är du då?! *suckar* Uno är väl helt matt stackarn efter att ha lotsat mig i kejsarsnittets korridorer, så du behövs du dessutom som avbytare Vet du dessutom hur goda luncher de har på Xoko..? Nej, just det!
Packning... finns för 17 inget kvar att packa...
Har packat högtalarna så jag har inget ljud på datorn
Nej, har ingen aning om hur goda luncherna ar pa Xoko men tar garna redan pa det typ dagen efter vi kommit hem! Om jag inte ar jet-laggad och bara vill sova da
Synd att hogtalarna ar nerpackade, annars hade jag kunnat pigga upp dig med en Catherine Tate-sketch. Asch, jag skickar den anda sa kan du se den nar ni flyttat och packat upp igen (helt konstigt att ni har flyttat nar vi kommer hem, och till "var" gamla adress dessutom).
Marks det att jag inte har nagot att gora ikvall eller?
Utsikten från mitt fönster...