Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
Sofffy - Stackare! Vad trist
Skulle bli så frustrerad. Jag som trodde du var inne och födde. Hoppas det kommer igång snart.
Då finns det fortfarande möjlighet för en frukost eller fika på BB
Sofffy - Stackare! Vad trist
Skulle bli så frustrerad. Jag som trodde du var inne och födde. Hoppas det kommer igång snart.
Då finns det fortfarande möjlighet för en frukost eller fika på BB
Ja visst är vädret skumt. Solen sken nyss men nu regnar och haglar det... mysigt, not!
Är det december eller?
Nu är det rejäla snöflingor som bara vräker ner här, precis som Pippil8 nämnde tidigare. Och vitt på hustaket mittemot. Helt otroligt!!!
Är nog lite besatt i vädret idag...
Ancy - Vad roligt att du kikar in. Ska gå in i er tråd och titta lite.
Björklöv - Jo visst är det april väder, urk. Hoppas våra bebisar tror det är april för då kommer de jätte snart
Ja här är en till som kommer ligga på soffan också isåfall. Fast på onsdag förresten, för fyller år imorgon och min sambo bjuder på lunch på stan sedan kommer våra föräldrar på kvällen.
Har dock legat på soffan hela dagar, men nada...
Ginger - Tråkigt med ditt höga blodtryck! Hoppas det sätter igång snart för dig.
Sewnglish - Vad mysigt med bebis på ena armen
På eftermiddagen lagade jag mat och satt inte still mycket så nu har jag ont i ryggen och har sammandragningar. Kanske inte var någon bra ide att röra på sig så mycket? Den får ju inte komma imorgon på min födelsedag
Nu blir det TV i soffan, sambon får diska och plocka undan. Skönt att vara gravid
God morgon tjejer!
Är intressant att läsa era inlägg om amning. Har ju inte komit dit ännu, men är jätte tacksam för alla erfarenheter och tips ni bidrar med!
Angelicious - Lycka till! Fast du är väl redan på förlossningen
Bassekatt - Tänker på dig.
Idag har jag BF. Men inga känningar här inte, trodde i och för sig inte att den skulle titta ut på angivet datum heller.
Men nu är det inte mer än två veckor kvar!
Bianca - Du är hurtig du
Hoppas att den vill komma ut snart.
Har för mig att du haft BF redan?
Halloy!
Tack för gratulationerna, nu är jag snart också med i plus-gänget.
Pippil8, ja det är idag jag fyller år, tack!
Ingen bebis här heller
Men Pippil8's förslag att vi som ska ha på BB Sthlm bestämmer träff där i morgon tycker jag låter super
Nu ska jag in till stan och möta svägerska för fika och låna lite saker, sedan bjuder min sambo på födelsedagslunch.
Ha en bra dag tjejer så hörs vi senare!
Kramar