God morgon på er tjejer!
Jahaja, då sitter man här i sin ensamhet med lite frukost. Har legat & vridit och vänt på mig sedan fem och tänkt på mat. Envis som jag är ville jag somna om men efter ett tag insåg jag att jag inte kommer göra det innan jag fått i mig nåt
Det är första natten/morgonen jag går upp för att äta. Har lyckats somna om och i så fall gå upp när min sambo går till jobbet.
Förstår hur ni som gick över tiden samt gått över tiden ett tag känner er. Det känns ju fånigt som man håller på. Känner efter hela tiden om det kommer några tecken. Varje gång jag vaknar så känner jag om jag har ont
Nu har även folk börjat ringa och kolla hur jag mår, hur mår bebben, har det hänt något osv. Till och med min sambo börjar bli trött på kommentarerna varje morgon när han kommer till jobbet, är du här idag, trodde du var på BB osv. Kul att de bryr sig, men börjar bli lite jobbigt.
Tack för alla tips om amning, nappflaskor osv. Känns bra att man har er som redan fått att få råd ifrån. Självklart är alla barn olika och man vet inte hur vår kommer vara, men känns skönt med tips och idéer.