• Hellur

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Zul och Bianca - Håller med er! Humöret sviktar och det känns som varannan dag. Igår var jag negativ och super trött efter att inte ha sovit så mycket. Idag känner jag mig piggare och gladare. Ska iochförsig bara vara hemma idag, men ser fram emot en dag i soffan och kolla på TV och läsa.

Har precis avnjutit min andra frukost idag Var jätte skönt att gå och lägga sig igen och somna om igen när det började bli ljust och man hörde hur bilarna började röra på sig på gatan.

• Hellur

Zul - Vad spännande morgon dagen kan blir för dig. Hoppas för din skull att det blir igångsättning, eller vill du inte det?
    Måste kännas nervöst och konstigt att inte veta om du kommer komma hem igen med eller utan bebis den här gången.

Bianca - Hoppas du får igångsättning på tisdag nu. Efter alla besök så är du värd det.

• Hellur

Angelicious - GRATTIS till lill tjejen!!!
    Skönt att höra att allt gick bra.

• Hellur

Ohh Björklöv, vad spännande! Hoppas det är på G för dig

• Hellur

Zul - Lycka till i morgon på kontrollen och ev. igångsättning.

Björklöv - Hoppas det händer något i natt. Det borde vara på G i alla fall. Fast måste nog be dig vänta på mig

Frill - Gratulerar till din första dag ensam med Adam!

Sole - Är helt övertygad om att du är en jätte bra mamma. Har hört att man kan få såna känslor i början. Har en kompis som gjort en likadan operation som du och hon mådde som du i början, men det löste sig efter några dagar hemma och mycket tålamod och stöd från sin kille. Vilken tur att du har en sån hjälpsam man.

• Hellur

En lista på bebisarna tycker jag också låter bra. Men vi kanske ska vänta tills vi alla har fått...

• Hellur

God morgon tjejer!

Vet inte vad det är med mig idag men känner mig gråtfärdig. Bara jag läser om er amning får jag tårar i ögonen och vill bara tjuta rätt ut.

Björklöv - Vad trist att det inte hänt något mer. Men i natt tror jag det sätter igång på riktigt. It better

Zul - Lycka till idag! Om du vill bli igångsatt hoppas jag du blir det. Får se om vi hör mer från dig på några dagar

Håller med om det Sole skrev igår, att vi har tur som har varandra här och stöttar och supportar varandra. Känns jätte skönt att kunna skriva av sig och att alla ger varandra support och hjälp. Som sagt, är lite bölig idag, men tack för att ni finns här tjejer!

• Hellur

Ja att känna sig som fånge i sitt eget hem kan inte vara roligt Bjröklöv. Men det är tur att du är så påhittig så du får tiden att gå ändå

Lite underligt att någon inte kunde pricka in den 22 mars då. Det var mitt BF datum innan ultraljudet, men vår bebbe tycks vara allmänt seg så hade inte förväntat mig den då heller

• Hellur

Björklöv - Att du vågar färga själv. Tycker det verkar läskigt. Har en kompis som är hudterapeft som burkar färga mina ögonfrnsar ibland. Hade tänkte göra det innan förlossningen men hon har åkt på influensan två gånger så det har inte blivit av. Vågar man göra det själv tro?

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4