• Hellur

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Bassekatt - LYCKA TILL idag!!! Tänker på dig. Stora styrkekramar.

• Hellur

Soffy - Ska nog pröva allt detta
    Förutom räkor, för det gillar jag inte. Men kan dricka mer chanpagne då kanske

• Hellur

Nu har jag fått hjälp av min BM att få en tid för kontroll på Huddinge. De håller hårt i sina rutiner och de gör dem i v.41+5, vilket är på måndag för mig. Då ska jag dit och en läkare kommer undersöka för att se om jag är öppen någonting. Då bestäms också igångsättningsdag. Känns skönt att ha det inbokat! Även om det inte blev innan helgen, man får acceptera deras rutiner.
    Hoppas verkligen att den kommer i helgen. Det vore inte en dag för tidigt

Skulle vilja stötta er med bebisar lite mer i era problem och frågor. Men man känner sig lite utanför och frånvarande för man vet inte hur det känns själv. Man förstår er men kan liksom inte ge några bra råd. Hoppas kunna vara med i era disskusioner och funderingar snart.

• Hellur

Zul - Stort grattis till din söta tjej!

• Hellur

God morgon!

Inga som skrivit sedan igår kväll... man märker verkligen att de flesta har annat för sig nu

Inga känningar här Nu börjar jag verkligen lessna!!! Vill vill vill... Frustrerande. Förstår verkligen hur Swenglish och ni andra som gått en bra bit över tiden känner er.

• Hellur

Lycka till mer era besök på amningscentrum. Hoppas allt löser sig för er jätte snart!

Björklöv - Men jag som trodde du skulle ha värkar nu... Vad trist! Hoppas det kommer igång på riktigt nu.

Vi verkar bära på envisa bebisar båda två. Kanske gör vi det för bekvämt och mysigt åt dem i våra magar
    Törs inte skriva att vi ses på BB Sthlm i helgen, för det har aldrig stämt förut. Men det skulle vara roligt.
    Det har ju varit två och två som åkt in, nu är det vi kvar, så varför inte båda i helgen!

• Hellur

ABC08 - Välkommen till de väntandes klubb Är skönt att höra från fler som går över tiden. Nästan alla i denna tråd har ju redan fått...
    Heja oss!

• Hellur

Stort grattis till sonen Bianca2!!!

• Hellur

Björklöv - Det kanske är som Vivs säger! Hoppas på det. Kanske är som dina vänner säger att det kommer på söndag. Men jag hoppas på redan i morgon för din skull

Ha en bra fredagskväll tjejer!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4