icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
Jaa..,det skulle vara jätte roligt om vi kunde ses nån eftermiddag . gärna ute i den fina solen
Håller med dig Medusan..,att det är lättare nu när barnen är lite större att vara antingen hemma hos nån eller nånstans där dom kan leka . Svårt att få plats med en massa matstolar o inge roligt för dom små att bara sitta o glo på mammorna som smaskar.. hehe ! Ses gärna nere på stan oxå så klart..,men skulle vara roligt antingen hemma hos nån eller på en filt i gräset nånstans .
Jag ska ringa till vårdcentralen imorn se vad dom säger . Skulle vilja att dom gjorde ett halsfluss test på mig . Nånting konstigt är det.,har ju haft det här i 2 veckor nu o halsen blir bara sämre.. AJ !
Nu ska jag upp o kika om prinsen somnat o sen blir TV:n o ev lite honungsmelon . om jag kan svälja vill säga... ![]()
Godnatt
Hej Tjejer!
Hoppas ni har njutit ordentligt av det fina vädret i helgen. Själv har jag legat däckad i en husvagn lördag å söndag med typ 40 graders feber å jag har fortfarande över 39 i feber=( Börjar också få ont i halsen örona.....ska nog också ringa vårdcentral om det inte går över. Inge kul med två barn när man e helt slut! Men som tur är har jag en snäll släkt som ställer upp å hämta å lämna på dagis.
kan ju tyvärr inte träffas den här veckan men kanske nästa för då hoppas jag väl att man e frisk=)
Nä nu ska jag försöka sova lite!
Lola: Hur mår du??
lola
stackars dig, hoppas du känner dig bättre snart.....
du får äta mycket glass, gott när man har ont i halsen.
jösses vad många det va på öppna idag, 13 stycken mammor med barn...
fick knappt plats på mattan vid sångstunden ![]()
och så höll dom på med renoveringen av köket, tydligen hade det blivit lite fel i färgerna. tyckte det va för jävla fult.... kändes som att kliva in i en senapstub....
du får se nästa vecka ![]()
nu är jag inne på min 3 dag med cambridge, funkar fortfarande jätte bra och har inte haft några jättebesvär än. fast himla sugen på fikat på öppna vart jag allt
hmm.....
bara 13 dagar kvar........
kram från oss
lola
vilken gullig bild ![]()
ska ni gå på den 3 kursen?
nu sover flisan för natten, hon har blivit så lätt att lägga..... somnar på två sekunder och vaknar bara en gång på natten..... så skönt......
ska lägga mig tidigt i kväll tänkte jag.....
ha en skön kväll