• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • Lillen06

Hallå.. hemma igen...
    De hade kontroll vid erikslund när vi åkte men vi slapp den,, det var ju inte halt på vägarna så det ska väl inte vara nån fara...

Camave: Tråkigt att du inte kommer på fredag,, får se hur jag gör... inge kul att åka ner själv... är ju där för att träffa er isf;)

Lola: Jag har tappat all motivation i påsk.. bara ätit så jag nästan mår illa varje dag.. men i morrn är dte nya tag som gäller... har gått minst en timme alla dar men det hjälper inte när man äter godis och fika så man kräks...
    Längatr tillbaka till vardagen igen *s*

Camave: Så du ska köra cambridge? Jag kör på med mina ponts... du skrev väl in dig på VV va? Struntar i det eller? Tror nog att VV är bättre om du vill fortsätta amma.. inte så mycket kunskap men tror det iaf.. bäst du kollar med de som kan, typ bvc..

När ska vi ses tjejer??
    Stan eller hemma hos nån kanske
    ??

Den sötaste Melvin som finns;)
  • camave

linda

struntar i vv tillfälligt i alla fall......
    vill tappa vikt snabbt för jag har ju en hel del att tappa och vill märka någon skillnad till sommaren. tror också att vv absolut är bättre på lång sikt....
    tänkte kanske ta dom 10 första kilona med camebridge och sen börja på vv igen.... det är ju nära till sommaren nu.....
    jag ska troligen träffa tessan i morgon, skulle höras om tid och plats i morgon....
    sen kommer min kompis hit på tordag så blir ingen träff i vecka för mig i alla fall.....

Var tar tiden vägen? Flisan är 5 månader.......
  • Lillen06

Nehe... får väl klara mig utan er ett tag till då;) 

• lola1983
    Linda : jag ses gärna nån dag . O helst hemma hos nån . Smidigare o mysigare tycker jag . Plus att det är lättare för Hugo att krypa omkring . Skulle va roligt att komma hem till dig nån dag Glad så svårt för mig att hinna före jobbet . skulle va lite senare på eftermiddagen isåfall . så jag hinner hem fram o tillbaka . vill ju inte behöva vänta 5 veckor tills vi får träffa er igen.... hih . 
    Maria o Theo är oxå jätte sugna på att träffas så dom kommer nog mer än gärna om vi ska ses .  
    Såg förresten att Melvin gått förbi Hugo nu Flört hihi . stora killen.. Det är så bra så.,för kommer det en magsjuka så är det bra att ha . Hugo har nog tappat minst ett kilo denna vecka .
    Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • Lillen06

Jag och Catrin ska till Björnön på fredag.. Någon annan???

• camave

inte jag i alla fall......
    hoppas ni får trevligt Glad

Var tar tiden vägen? Flisan är 5 månader.......
  • lola1983

O inte jag heller.. heh . hinner inte innan jobbet Ledsen

Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • Lillen06

nehe.. vi får väl äta alla korvar själva då;)Ska bli kanonväder nu i dagarna... såg i VLT i dag att till helgen stod det 20-25 grader
    Fattar ingenting,,, nu måste jag ner mina kilon för nu är det ju faktiskt snart sommarFörvånad

Nu ska vi bege oss i väg med bilen..

kram på er

Svar på tråden icas- onsdagsgrupp