icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
Fy vilken jobbig kväll det varit här. Gabriel har haft ont i magen ikväll. Han har inte bajsat på 19 dagar och vi kommer att åka in till barnakuten imorgon för att kolla upp detta. Vi har varit i kontakt med BVC, barnakuten och sjukvårdsupplysningen ang detta i en vecka nu men nu är vi trötta på att bara avvakta och vänta på att han ska bajsa av sig själv
Maria - Kul att se dig i tråden. Vad jag vet är det ingen träff inplanerad just nu men jag hoppas att det blir någon snart. Ska bli jättekul att träffa dig och din lilla pojk
Carola - Jag läst just nu boken "Växa och upptäcka världen; sju utvecklingssprång under barnets första levnadsår". Jag rekommenderar den varmt, www.adlibris.se/product.aspx&s=1
Här följer två andra länkar där du kan läsa om dettta på nätet:
www.teskedsmamma.se/index.php&task=view&id=104&Itemid=33
www.barnsidan.se/cldoc/8/
Godmorgon!
Maria: Kul att du hittat tillbaka;) skulle va jättekul och ses nån dag.. vi har väl inge inplanerat men vi får väl bestämma nå..
När passar det alla och var ska vi vara???
I dag ska jag ner och väga mig, vet att det är plus minus noll ungefär men åker ner ändå bara för att få ny motivation... påsken har bara vart mat och godis så i går började jag om igen.. sen jag jag till växhuset och träffa lite andra små..
Hoppas vi kan ses snart...
Medusan: Tur att det gick bra ändå, det kunde ju gått illa.. du måste va försiktig![]()
Camave: De har ju sina perioder.. kläng och hängperioder så hoppas lillan sovit bättre i natt..
Jag har också den boken men slutade läsa för ett bra tag sen.. jag bara hänger med ändå;)
linda eller sara
man kanske kan få låna en bok????
vore intressant att läsa?
kan vi inte träffas nästa vecka hos tex Linda? om du vill det vill säga.... du har nämnt att du vill bjuda hem folk.....
hemma hos mig går det ju igentligen bara efter 2 efterssom gubben sover, så det är ju inte mycket ide´
jag kan nog alla dagar men tar gärna onsdag då jag har öppna förskolan på tisdagar och torsdagar som jag gärna går på....
idag kommer min kompis från gbg hit, ska bli så kul!!!!! hon har inte varit här sen flisan föddes. men hon träffade henne när jag va i gbg i vintras.
så nu måste jag nog sätta igång att städa lite innan jag ska hämta henne vid tåget i eftermiddag....
så har jag inte tid att sitta här mer sen så får jag önska alla en trevlig helg.....
kram kram ![]()
![]()
vi ska nog också till öppna....
men flisan skulle också behöva sova..
men verkar inte gå, får se om vi dyker upp eller inte
Hm.,öppna hade visst stängt idag . Pga renovering.. Kunde dom inte tala om det i Tisdags för alla som va där ?? koko.. Aja..,gick till fiket istället med 2 vänner o deras bebbar . satt där på golvet o lekte istället . hehe ![]()
Hugo tyckte det va synd att han inte fick träffa Felicia.,men hoppas ni hade det roligt hemma hos Malin o att vi ses snart ändå !
nu är det mat som gäller.,o sen jobb . börjar känna att hesheten i halsen har övergått till lite hängig i kroppen så jag hoppas att kvällen går fort .

Medusan : Ja.,funkar det bra att amma o han o du tycker om det så varför inte . är ju mysiga stunder ![]()
skönt att det inte va nå fel med tarmen !
Nu måste jag fixa mitt prov som ska in idag..,riktigt boring . vill j uut i det fina vädret o sola o motionera . om jag skyndar mig kanske jag hinner det med ![]()