icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
Kommer in lite senare när jag har mer tid och ger er en uppdatering av helgens äventyr. Ska iväg och observera om det skiljer såg åt hur killar och tjejer bär sina böcker 
Det är ett projektarbete på Naturkunskapen alltså.
Ja.,min soliga dag kommer jag att tillbringa inne framför datan . Boring !! måste skriva klart provet som ska lämnas in på Fredag . *suckar högt*
Men hoppas ni andra får det mysigt o skönt ute i solen.. motionera o sola lite åt mig med ![]()
linda
vad är dopträff?
i natt har varit fruktansvärd
lillan har vaknat hela tiden, kl 9 kl10 kl 11 kl 12 kl 02 kl 03 va vaken till 04,20 vaknade 20 i 6 och ville upp *suck*
nu börjar hon bli trött igen så ska nog passa på att sova när hon somnar ![]()
sen ska vi nog ta en promenad när vi vaknat.....
vilket härligt väder vi ska få till helgen!!!!! vad ska man sätta på sina små för kläder då? mössa behöver dom det? kanske ska skaffa solhatt? långärm och långben eller kortärmat? känns svårt tycker jag.....
ha en underbar dag.....
Camave: fick brev från vår församling dock inte den kyrka han döptes i men att det är dopträff, skulle få nån present och sen var de fika med de andra bebisarna...
vet inte varför det va så.....
hon är inge sjuk.
hon ville bara snutta på bröstet hela natten men åt inget.....ska testa med välling i natt i stället. jag kanske inte har någon mjölk kvar....

hört om detta i flera trådar....
var hittar du din fakta?
hon blir 6 månader på måndag så det kan ju stämma.....
har märkt att jag inte alltid får lämn rummet fast hon sitter nöjt och leker, det har alltid funkat innan....
ja ja, får hoppas det blir bättre i natt.....
Skulle va skoj att träffa er tjejer snart.. Nu har man äntligen funnit lite rutiner i vardagen och jag hoppas jag kan följa med på era träffar snart! När funderar ni på att ses nästa gång?
Hoppas allt är bra med alla tjejer&barn!
Ska börja gå in lite oftare här nu så man blir ite uppdaterad..
*kram*