icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
Ok.. lycka till o hoppas vågen visar många kilon ner .
godnatt... nu stupar jag i säng.. ska bara hänga melvins tvätt *pust*
Camave: Lycka till med vägningen..
hade tappat 4,3 kg
känner mig nöjd.......
nu ska vi snart iväg på babysim.
ha en skön söndag
Camave: fasen vad bra.. grattis...
lola
jag har ju direkt inga kläder jag kan ja just nu så jag går ju mest i mysbrallor och tröjor. så märker inte speciellt stor skilland på dom. men tycker ändå det känns.... har blivit piggare också ![]()
vet inte hur det går för gubben, han väger sig inte som jag gör men han äter sina soppor och fuskar inte så det borde ju gå bra. men han slarvar med vattnet och det är inte bra tror jag. man ska dricka minst 3 liter om dagen......
flisan börjar bli snorig, är pigg och så men näsan rinner
. hennes kompis molly som hon träffade i fredags är jättesjuk nu och han som vi va hemma hos då kom inte på babysimmet så han kanske också är det...... hoppas flisan klarar sig.
är hon som sin far lär hon ite bli sjuk.
han är ALDRIG sjuk, och jag överdriver inte.....
han har varit borta två gånger från sitt jobb, jobbat i 10 år....
har inte en enda sjukdag från gymnasiet.......
ava aldrig sjuk som barn heller....
hoppas flisan ärver det från honom.....
nä, nu ska jag gå och gosa med min lilla.....
ha en skön kväll.....
Ajaj vad ont i ryggen jag har efter dagens arbetspass *gnäll gnäll*. Fick den längsta ordern jag haft någonsin i dag tror jag, den var 191 minuter
Carola - Grattis till den stora viktminskningen. Blir avis, vill också men måste vänta tills jag slutat amma. Delammar du fortfarande? Du har inte märkt att mjölkmängden minskat pga att du äter så få kalorier?
Lola - För oss är det lugnt att ni kommer ner, man får väl hålla sig på lite avstånd. Om det är något som smittar helt uppenbart hade jag nog inte velat setts såklart, men detta verkar ju inte vara rikgit så. Vet ju som sagt inte om vi kommer heller för den delen 
Varför ska du jobba imorgon om du fortfarande inte mår bra? Jag hade helt klart stannat hemma om jag var du. Risken finns ju att du bara skjuter tillfrisknandet på framtiden om du jobbar innan kroppen är återhämtad.
Åh, nu ska jag lägga mig i ett bad och sköja bort ica 
sara
när ammar inget alls längre ,tyvärr......
hon tröttnade ju tyvärr på amning på dagen och sen vaknar hon bara en gång på natten och då försvann min mjölk ganska snabbt.
så nu får hon välling i stället....
försöker inte ha för dåligt samvete över det. jag ammade ju i alla fall i 6 månader får vara glad för det. finns ju vissa som inte får igång amningen alls......
flisan mår inte heller bra. tror inte vi kommer kunna komma i morgon. vet inte vad som är fel på henne. har ingen feber , va snorig när jag la henne men det försvann under natten. hon har fått alvedon i natt och då somnade hon lika så i morse så hon måste ha ont någon stanns.... nu är hon hur glad som helst men lite snorig.
funderar på om det är tänder på g.... för hon tuggar som sjutton på allt plus att hon börjat dräggla igen vilket hon inte gjort på länge. får se hur dagen blir så bestämmer jag hur vi gör i kväll.....
ha en skön dag