• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • camave

ok, har vi bytt dag nu????
    till tisdag?
    om vi har bytt till tisdag och växhuset så följer jag med och tar hugo med mig hem.....
    om vi träffas på stan onsdag följer jag inte med.
    men hem till katrin på onsdag kommer jag gärna.......

jag kan vilken tid som helst, flisan har vaknat kl 5 för tredje dagen i rad nu....
    kanske ska träffas redan då Skrattande *skrattar*

Var tar tiden vägen? Flisan är 6 månader.......
  • lola1983
    Carola : Njaaa..,klockan 5 känns kanske liiiite väl tidigt Flört hehe..
    Är hon pigg då när hon vaknar o vill upp o leka ? Vilken tid somnar hon om sen?
    Hugo vaknade tidigt idag(för att vara han)..,vaknade kvart i 7 . ungefär en timme tidigare än vanligt . Men det är nog för att han åt tidigare imorse . vaknade redan vid halv 5 o ville ha mat . Det va nog jag som råkade väcka honom när jag,för tredje gången,gick upp o försökte öppna ögonen under kranen... (bara rinner ur dom nu o klibbar liksom igenFundersam)

Då bestämmer vi.,Tisdag kl 10.00 Växthuset !! Ska bli så roligt att träffa er alla igen Glad Måste erkänna att jag nog inte hittar dit.,men kan kolla på eniro . vet ju ungefär vart det ligger.,men inte ingång o så .

Som ni märker är jag hemma igen . O jag är såå glad att jag bestämde mig för det . Är ännu mer förkyld idag . Fattar inte att det inte ger sig . suck ! Skrikandes
    En liten fråga till er bara..,eftersom jag gick hem i Måndags fick jag ju karens då . Inte blir det en ny karens idag ?? *så lite pengar ändå denna månad så det är ju bra att veta utifall Sami ska ta lite extra pappadagar*
    Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • camave

lola

ingen extra karensdag vid samma sjukdom.....

hon är pigg och vill leka. brukar somna om vid ca 7,30..... hon börjar gnugga ögonen nu.
    men nu är ju jag pigg Fundersam

• Lillen06

Då säger vi kl. 10:00 på tisdag vid växhuset...

• Lillen06

Just ja.. hade gått ner 0,5 kg i går iaf.. men nästa vecka ska det minst vara 1 kg... och de kommande veckorna;)

• Lillen06

Nu har mina föräldrar vart här och gett mig paket...
    ett par nya gåskor, som jag provat ut, de jag har hade gjort sitt;) sen fick jag pengar som jag ska shoppa kläder till mig själv för.. och inte till Melvin;)

Av niklas fick jag ett par byxor och färgningen i mitt hår... Nu får jag nog inga fler paket.. tråkigt.. jag älskar paket..

• camave

STORT GRATTIS PÅ DIN FÖDELESEDAG LINDA

Höll på att glömma det..... snart dags för 30 års fest då Räcka ut tungan

• lola1983
    Grattis Linda !
  • lola1983

Linda : 0,5 är ju väldigt bra med tanke på att du nästan trodde att du hade gått upp !
    du är så duktig.. det är vi alla förresten Glad

Svar på tråden icas- onsdagsgrupp