• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • Lillen06

Nu var det länge sen någon skrev...
    Hoppas alla haft en bra påsk,,, det har vi iaf.

Ska ta bilen till Skinnskatteberg i dag och hälsa på Niklas mormor...tråkigt väder bara, hoppas det inte är halt för vi har sommardäcken på..

Ses vi på fredag eller hur blir de? Vill som sagt inte anmäla mig om ingen mer ska med...

Må gott..

Ser ni min bild nu????

• Lillen06
    I dag är min prins FEM MÅNADER!! Oj, vad tiden går,, läskigt..

• camave

jag har inte fått någon inbjudan än linda....
    när var det?
    skulle vilja gå, får se om jag kan.....

är det inte förbjudet att köra bil med sommardäck på vinter väglag? jag vet inte men tror det.... snuten har ju varnat för att dom ska ha extra kontroller i påsk.....
    hoppas ni vare sig råkar ut för snuten och deras böteslappar eller sladd på bilen....

nu är snart påsken slut då, vi har haft en trevlig helg. massa god mat har det blivit....
    nu vill jag börja banta.... tror ni man kan göra det när man bara ammar på natten? skulle nog inte göra så mycket om mjölken försvann heller.... fast jag skulle gärna fortsätta med nattamningen ett tag till....

Var tar tiden vägen? Flisan är 5 månader.......
  • camave

linda

ser inte bilden Fundersam

• lola1983

Jag kommer inte på Fredag . Blir så tokigt med Hugo . Kan ju inte ta med honom.,för jag hinner ju inte hem till Hallsta fram o tillbaka för att lämna honom innan jobbet .

Linda : ser inte din bild !
    & Grattis Melvin på 5 månaders dagen.. Ja.,tiden går verkligen såå fort . tänk att mina lille plutt är 8 mån.. !! måste ju snart börjar planera inför 1 års kalaset . hihihiiii...

Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • lola1983

carola : ja.,det är helt ok att börja banta nu . ett mål per dygn med amning sepelar nog inte så stor roll . mjölken kommer nog börja sina ganska snart ändå.,eftersom det är så pass sällan . det gjorde det ganska snabbt för mig .

• camave

hmm.....

fast sina behöver den ju inte göra....
    finns ju mammor som nattammar sina barn i flera år men får inget bröst på dagen.....
    jag skulle nog vilja amma på natten tills jag börjar jobba....

men skulle den försvinna så är det inte hela världen.... tänker mest på gifterna som frisläpps vid snabb viktminskning. det kanske inte är någon fara om man ammar så lite... ska höra med bvc....

tänkte börja med camebridge jag med tror jag, måste ju snabba på om jag ska hinna tappa något till sommaren.....

• lola1983

Jo.,det finns ju det . fast min mjölk försvann ganska fort när jag slutade amma på dagen . hade gärna velat nattamma ett tag,men det fanns knappt nåt . men det är ju olika.,man får ju hoppas att det stannar kvar för dig .

kör du cambridge i 2 veckor då plus upptrappning o sen VV eller hur tänkte du göra ?
    kan iof tro att det kanske inte är så bra att amma alls om man kör endast cambridge... fast jag vet inte . hör med BVC.,dom vet ju bäst !

Jag har verkligen kommit in i en viktnedgånssvacka . alltså i motivation... har ju kört i 10 veckor nu o vikten har gått fort neråt.,kanske därför det börjar kännas tyngre o tyngre nu . har slarvat mer på sistonde . o det har ju visat sig på vägningen oxå ! känns inge roligt längre att åka o väga sig när man inte känner sig nå smalare..
    men ska kämpa reeeejält nu sista 2 dagarna o sen får vi se på Onsdag . får bli som det blir den här veckan..,för om inte annat så kommer det att visa sig nästa Onsdag . o Onsdag efter det..,o efter det...... för nu jäklar är det slut på slarvet !!!! o motion varje dag !! SKA ner 4 kilo till sommaren ! Skrikandes

• Triin

Hej!

Jag har inte heller fått nån inbjudan till fredagen.....när va sista anmälningsdagen? Skulle gärna komma om jag va välkommen=)

Nu är stora plutten sjuk igen.....fy så tråkigt!

• camave

lola

jag misstänker också att det inte är bra..... får se hur jag gör, ska prata med bvc i alla fall och se vad dom tycker......
    tänkte nog köra bara camebridge ett tag om jag pallar , har ju en del att ta av och jag vill ha tappat så mycket som möjligt till sommaren så jag åtminstånde kan ha mina kläder igen....
    vet att du tappade väldigt fort med vv men det är nog ganska ovanligt tror jag.....

så det är nu på fredag träffen är? då kan jag inte i alla fall..... min kompis från gbg är här då.....

Svar på tråden icas- onsdagsgrupp