• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • camave

linda

vore kul att träffas hos dig....... vi kommer gärna.

lola, om du vill träffas i stan någon förmiddag så kan ju jag om både du och hugo går med på det ta hugo med mig hem i bilen och lämna honom hos Sami???
    i så fall kanske vi kan träffas nästa vecka Glad

vore kul!!!!! alla barnen bir ju så stora och man missar så mycket.....
    jag har inte sätt hugo krypa
    inte sätt melvins tänder
    inte sätt leo alls
    inte sätt måns ta sig fram
    gabriel har jag bara sätt en gång
    och lilla josefin måste ju växa så det knakar....

måste träffas snart Räcka ut tungan

Var tar tiden vägen? Flisan är 6 månader.......
  • camave

ja du ser =) dags att träffas *skrattar*

• Lillen06

Jag kan också ses på stan...

Melvin rullade över till mage från rygg i måndags,,, lite sent tror jag.. har jag för mig. Nu vill mamma att han ska sitta;)

Usch vilket väder,, man har blivit bortskämd med solen.. jag som skulle ta en långpromenad men får väl vänta, det kanske blir bättre senare,,,

Lola: Ang prison så sa de att de var sista avsnittet för säsongen på ¨måndag så det fortsätter säkert sen..

• lola1983
    Linda : hmm.,hur ska man klara sig då utan Pirson Break ? buhu..
    Roligt att han rullade runt . Nu kommer han säkert vilja göra det heela tiden när han väl kommit på det . Såå gulligt Skrattande

Carola : Ja.,det skulle ju funka om du körde hem honom . Va snällt av dig Glad bara att du släpper av honom o bilstolen här hemma sen.. då kan vi får våran del gärna träffas lite tidigare än vanligt . Så att vi hinner umgås mmmmycket . hihi .
    Om vi tar Onsdag så kan jag passa på att väga mig oxå.,så runt 10-halv 11 kan jag ses . Skulle funka jätte bra för min del ! Ni ???
    Förresten.. ? Inte har Felicia fått tänder ? funderade på det.,men har inte för mig att du sagt nåt om det.. ?

Ja.,man missar verkligen mycket eftersom tiden går så fort . Dom växer ju så det knakar .
    Men vi siktar in oss på Onsdag nästa vecka då !! Glad Vi  kan väl försöka höra med allllla så att vi blir så många som möjligt . O även fundera ut nåt ställe där vi kan vara.. hmm..,den svåra biten .
    Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • camave

skulle vi inte vara hemma hos linda?
    nej, flisan har inga tänder......

nu har vi båda sovit ett 2 timmarspass, så nu ska vi ut och gå i solen.
    ha en skön dag.... kram

• camave

när jag säger "stan" menar jag bara vås.....
    har ju blivit bonne precis som gubben min och pratar lika dant.....

• lola1983

Hahahaa.. Ja.,jag säger oxå "stan" till hela Västerås . Fattade fel bara,trodde vi skulle ner till centrum o till Linda nån dag sen när jag slutat jobba . Men för min del spelar det ingen roll . Om vi ska träffas på Onsdag så träffas jag helst på stan,annars hinner jag inte väga mig . Men vi kan gärna ses nån annan dag nästa vecka hos Linda . Vad säger ni ?? Glad

• Lillen06

Håller med dig Lola;) centrum på onsdag och hos mig när du slutat jobba;)

• lola1983

Linda : låter kanon !

imorn är det dags att jobba igen tror jag . Känner mig piggare i kroppen . halsen retar gallfeber på mig,såå irriterande o måste hosta hela tiden(vilket gör fruktansvärt ont) . men annars bara lite snorig . så det ska nog gå bra . bara 2 dagar o sen helg ju..
    syskonen kommer över i helgen . vi ska grilla lite o ha det allmänt mysigt . ska bli så roligt . Hoppas på soligt väder så vi kan sitta ute på gräsmattan o leka .

Imorn efter jobbet ska jag nog förresten sätta fart med uteplatsen . sätta upp lite ljuslyktor o dona o grejja . ska bli såå roligt . har längtat länge.. Räcka ut tungan synd bara att inte lönen har kommit än,vore roligt med lite fina blommor oxå . men det får vänta..

Svar på tråden icas- onsdagsgrupp