icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
linda
vore kul att träffas hos dig....... vi kommer gärna.
lola, om du vill träffas i stan någon förmiddag så kan ju jag om både du och hugo går med på det ta hugo med mig hem i bilen och lämna honom hos Sami???
i så fall kanske vi kan träffas nästa vecka ![]()
vore kul!!!!! alla barnen bir ju så stora och man missar så mycket.....
jag har inte sätt hugo krypa
inte sätt melvins tänder
inte sätt leo alls
inte sätt måns ta sig fram
gabriel har jag bara sätt en gång
och lilla josefin måste ju växa så det knakar....
måste träffas snart ![]()
Leo?? Du menar väl Theo? ![]()
ja du ser =) dags att träffas *skrattar*
Jag kan också ses på stan...
Melvin rullade över till mage från rygg i måndags,,, lite sent tror jag.. har jag för mig. Nu vill mamma att han ska sitta;)
Usch vilket väder,, man har blivit bortskämd med solen.. jag som skulle ta en långpromenad men får väl vänta, det kanske blir bättre senare,,,
Lola: Ang prison så sa de att de var sista avsnittet för säsongen på ¨måndag så det fortsätter säkert sen..
skulle vi inte vara hemma hos linda?
nej, flisan har inga tänder......
nu har vi båda sovit ett 2 timmarspass, så nu ska vi ut och gå i solen.
ha en skön dag.... kram
när jag säger "stan" menar jag bara vås.....
har ju blivit bonne precis som gubben min och pratar lika dant.....
Hahahaa.. Ja.,jag säger oxå "stan" till hela Västerås . Fattade fel bara,trodde vi skulle ner till centrum o till Linda nån dag sen när jag slutat jobba . Men för min del spelar det ingen roll . Om vi ska träffas på Onsdag så träffas jag helst på stan,annars hinner jag inte väga mig . Men vi kan gärna ses nån annan dag nästa vecka hos Linda . Vad säger ni ?? ![]()
Håller med dig Lola;) centrum på onsdag och hos mig när du slutat jobba;)
Linda : låter kanon !
imorn är det dags att jobba igen tror jag . Känner mig piggare i kroppen . halsen retar gallfeber på mig,såå irriterande o måste hosta hela tiden(vilket gör fruktansvärt ont) . men annars bara lite snorig . så det ska nog gå bra . bara 2 dagar o sen helg ju.. ![]()
syskonen kommer över i helgen . vi ska grilla lite o ha det allmänt mysigt . ska bli så roligt . Hoppas på soligt väder så vi kan sitta ute på gräsmattan o leka .
Imorn efter jobbet ska jag nog förresten sätta fart med uteplatsen . sätta upp lite ljuslyktor o dona o grejja . ska bli såå roligt . har längtat länge..
synd bara att inte lönen har kommit än,vore roligt med lite fina blommor oxå . men det får vänta..