• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • Lillen06

Tack Catrin för en mysig dag på Björnön.. tråkigt att din lilla flicka aldrig vill vara vaken;)

Jag var så duktig att jag gick femman innan vi skulle ses, sen när det är samling så säger Janet, då kan ni börja med att gå 2,5 km.. puh... där fick jag för att man ville röra på sigFlört
    Snacka om att femman är jobbigt med barnvagn.. höll på att ramla bakåt i backarna *s*

Hoppas alla får en mysig helg i solen... (sommarvärmen)

Kram kram

• Lillen06
    GRATTIS CATRIN PÅ FÖDELSEDAGEN!! HOPPAS DAGEN BLEV BRA!!
    KRAM // OSS

• Theo Melinda

Hallå igen!

Här skrivs de för fullt, man hinner knappt läsa.
    Så härligt att våren har kommit igen, hoppas den är här för att stanna och sommaren kommer snart också..
    Vad duktiga alla är som kör dieter! Skulle också behöva komma ifrom. Har ni nå bra tips?
    Körde GI i två veckor sen gav jag upp när påsken och allt kom, ingen bra självdisiplin här.. haha.
    Skönt att de inte var någon fara med Gabriel!
    Grattis,grattis Catrin!!

Hoppas vi ses snart tjejer! Ha en toppenhelg!

kram,kram

• lola1983

Grattis Catrin på din dag

Nu har jag precis kommit hem från en ännu en vecka . Bara 4 kvar nu . Går riktigt fort . Fast dom sista timmarna idag gick inte fort kan jag lova..,tittade på klockan hela tiden . Såå tråkigt att jobba Fredag eftermiddag . Helgen blir ju så kort . Men.,men.. Nu är det gjort iaf .

Nu ska jag hoppa ur ICA kläderna..,tvätta av mig,springa upp o pussa lite på min lille prins o sen krypa ner i soffan bredvid min store prins

TREVLIG HELG !

Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • Theo Melinda
     Ha en supertrevlig vårhelg!
  • Lillen06

Åhh... nu har vi grillat och vart ute i solen hela dagen,, fixat i trädgården.. och Melvin kommer nog somna gott snart, man blir trött av att vara ute..

Blir det nån träff i veckan?

Hoppas alla haft en bra dag i sommarvärmen..

Kramisar på er

• lola1983

Vilket underbart väder det har varit idag ! *underbart*
    Gick ut på en lång prommis runt 10 o kom hem strax efter 16 . Va hos mormor o grillade o satt på en filt o lekte  Hugo älskade att krypa runt på gräsmattan..

Hoppas ni alla haft en toppen dag . Nu är plutten hos mormor sen några timmar o vi ska nog snart göra ordning lite gott o kolla på film . Imorn är det dags för babysim igen Räcka ut tungan

PS.. har lagt ut lite nya somriga bilder på Hugo

• lola1983

Hej kompisar !! Hoppas vi kan ses o leka snart  
    Stor KRAM / Hugo
  • camave

hej alla

hoppas ni har en trevlig helg i sommarvädret!!!!

sitter just nu och dricker min första camebridge soppa , börjar idag och tänkte hålla på till valborg....
    får hoppas jag tappar en massa Räcka ut tungan

vi ska också snart iväg på babysim, sista gången... men fortsättnings kursen börjar redan gången därpå och vi tänkte gå på den med, är kul att bada Skrattande

ha en underbar dag alla....... kram från oss

Var tar tiden vägen? Flisan är 5 månader.......
Svar på tråden icas- onsdagsgrupp