icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
Va duktig du är Linda. Har du gått nere 11,5 sen du började med vv?
kram
Maria: japp, det har jag.. sammanlagt 24 kg från de att jag väde som mest under grav..
Funderar på var vi ska vara om vi är många, synd att vi inte kan ses på tisdagen för då är växhuset ett alternativ som är jättebra.. god, billig mat och bra för barnen att de kan ligga och leka...
var nyss där.. Åt en dagens för 40 kr med bröd och sallad..
Helt slut i benen, gick hem..
Om vi ses på växhuset vill jag följa med, men inte om det blir på någon trång lunchrestaurang typ. Fast vi har babysim på tisdag, men vi funderar på att omboka den tiden eftersom att Gabriel är så trött då 
Vilken tid skulle ni ses?
jag är faktiskt int heller speciellt sugen på att träffas på stan...
får se om jag följer med , nu har jag ju sagt att jag ska ta med hugo hem men det va innan jag fattade att vi skulle träffas på stan och inte hos linda....
lovar att meddela dig i god tid lola om jag ska med eller inte...
Hej alla glada tjejer!
Om ni vill får ni supergärna komma hem till mig! Går ganska bra att vara här fast det e lägenhet. Har större här än i stugan=) Annars träffas jag gärna på tisdag på växhuset också.
Men vill ni gärna träffas på onsdagen så kan vi vara här. Jag är hemma efter 9 när jag lämnat philip på dagis.
Camave: vad duktig du e som kör med soppor!!!! Skulle jag aldrig klara! Kom Maria förbi å hämtade kläderna föressten?
Linda: Vad mycket du gått ner! Duktigt duktigt!
Ha de så bra nu alla så ska jag försöka vila bort den sista febern.
Kram på er alla!
vi var på växhuset vid tio i dag och då var det öppet iaf,,,
mem vi kan lika gärna ses hos catrin för min del..
För min del spelar det heller ingen roll vart vi är . Skulle vara roligt att se hur det är på växthuset..,men skulle oxå vara jätte roligt att ses hemma hos Catrin
det enda "kravet" jag har är att vi ses tiiidigt . hihi . helst vid 10 ![]()
Men då gäller det så klart att Carola följer med.,annars blir det svårt överhuvudtaget .
Sitter här o funderar på om jag ska till jobbet imorn eller inte . känner mig inte alls pigg . förstår inte varför jag har så svårt för att vara sjukskriven . får så dåligt samvete på en gång o är aldrig hemma tills jag är helt frisk . ska känna efter lite mer ikväll o höra vad Sami tycker . Inte roligt att hosta varannan minut o samtidigt ha vääärldens huvudvärk !
Hej igen!
Men då kan vi väl ses på Växhuset? Då får jag väcka gamla minnen till liv=) Bodde där mer eller mindre under många år när jag spelade orkester! Kul å se om nån gammal lärare är där också.
Kan vi inte bara säga en tid så ses vi där på Tisdag???
Lola: Man ska vänta tills man blir frisk innan man jobbar igen! Tänk på dig själv i första hand. Ica klarar sig alltid=) Krya på dig!
Kram på er!