• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • camave

lola

typsikt att alla blir dåliga....
    får ta det en annan dag i stället.
    kanske kan ses på öppna på torsdag....
    om man vill gå dit vill säga, är alldeles för mycket folk nu, va säkert 20 barn där i torsdags (många syskon)

Var tar tiden vägen? Flisan är 6 månader.......
  • Lillen06

godmorgon!

Då får vi ses när alla barn är friska. Melvin är snorig han å men pigg för övrigt.

Camave: Låter som det är tänder på g...

Krya på er alla bebisar och Lola;)

Lola: Är du inte riktigt frisk så stanna hemma... det är ingen som tackar dig för att du går dit.

Någon som ska på fackmötet på torsdag??

• camave

jag tvång-inspekterade flisans mun nyss ....
    inte populärt!!!
    men visst är det två små tänder på gång Förvånad
    hoppas dom kommer upp fort för hon verkar verkligen lida stackars snuttan

linda
    vilken tid på torsdag?
    i matsalen eller?

• lola1983
    carola : nemen.,ser du tänderna ?? Va roligt Glad Båda två i nederkäken eller ?
    Ja,.vi kommer nog att gå ner till Öppna på Torsdag . men inte roligt om det börjat bli såå mycket folk . tycker ju att lugnet är ju det bästa med St-lars ju.. o inge roligt med en massa äldre syskon heller.. hmm . du o jag får ta o starta ett eget öppna förskola . haha

Jag tänkte som sagt gå på fackmötet . tycker det brukar kunna vara ganska intressant plus att jag ändå är där . men minns inte vilken tid . kan kolla det på jobbet sen .
    får se om jag åker idag . Har iaf fått hostmedicin nu men det skulle ta ca 3 dagar innan det börjar värka .
    tycker verkligen att det här är skit jobbigt.,att vara sjuk men ändå inte liksom . får sån jäkla deslutsångest.,vill jobba men ändå inte . ne.,det är ju verkligen ingen som tackar mig om jag åker dit . fast jag tänker mer på pengarna . blir ju en dålig månad !! suck.. aja . får se..
    Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • Triin

Hej!

Någon som ska ner imorgon? Vore bra att veta annars hittar jag på något annat=)

Kram på er alla!

• lola1983

Ok.. ja.,då blir det lite konstigt för min del för jag börjar ju halv 3 o det gör dom jag åker med oxå . o det är min tur att köra . hmm.,dumma ! får se hur det blir..

Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • Lillen06

Lola: men är det inte mötesdag och ni börjar 14:00 ändå?

• tessan04

Hej på er!

Här skrivs det för fullt som vanligt. Här hemma har det varit full rulle det senaste dygnet. Måns har blivit sjuk igen, hostig och feber. Och sen har han fått en massa prickar på hela kroppen som BVC säger är torris prickar. Igår kväll när jag kom hem från jobbet så hostade Måns mycket och skällande. Jag ringde sjukvårdsuppl. och de tyckte jag skulle åka upp till barnakuten. Där uppe fick han andas in adrenalin så att musklerna i luftröret slappna av, han fick även kortisontabletter. Prickarna är inte torrisprickar utan eksem så  på BVC. Idag var vi på återbesök och fick utskrivet inhalator, kortisonsalva och en mjukgörande salva till eksemen. Pricken över i: Björn är i England och kommer hem ikväll så jag fick vara på sjukan själv, mindre kulGråter.
    Är så trött på BVC. Har varit där flera gånger med Måns hosta och utslagen och de har inte gjort ett skit. Så jävla pissit! Behöver jag säga att jag ska byta BVC?

Mamma till världens sötaste Måns!
  • camave

stackars måns =(

och dig med tessan.....

verkar vara en epidemi av sjuka barn just nu.
    4 stycken från min föräldrargrupp är sjuka och även en mamma.....

fast jag tror nog inte flisan är så sjuk, lite snorig bara.....
    tror mest det är tänderna som spökar...

nu ska vi snart ut och gå.
    ha en bra dag

Svar på tråden icas- onsdagsgrupp