icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
lola
typsikt att alla blir dåliga....
får ta det en annan dag i stället.
kanske kan ses på öppna på torsdag....
om man vill gå dit vill säga, är alldeles för mycket folk nu, va säkert 20 barn där i torsdags (många syskon)
godmorgon!
Då får vi ses när alla barn är friska. Melvin är snorig han å men pigg för övrigt.
Camave: Låter som det är tänder på g...
Krya på er alla bebisar och Lola;)
Lola: Är du inte riktigt frisk så stanna hemma... det är ingen som tackar dig för att du går dit.
Någon som ska på fackmötet på torsdag??
jag tvång-inspekterade flisans mun nyss ....
inte populärt!!!
men visst är det två små tänder på gång ![]()
hoppas dom kommer upp fort för hon verkar verkligen lida stackars snuttan
linda
vilken tid på torsdag?
i matsalen eller?
Hej!
Någon som ska ner imorgon? Vore bra att veta annars hittar jag på något annat=)
Kram på er alla!
mötet är kl. 14:00
Ok.. ja.,då blir det lite konstigt för min del för jag börjar ju halv 3 o det gör dom jag åker med oxå . o det är min tur att köra . hmm.,dumma ! får se hur det blir..
Lola: men är det inte mötesdag och ni börjar 14:00 ändå?
Hej på er!![]()
Här skrivs det för fullt som vanligt. Här hemma har det varit full rulle det senaste dygnet. Måns har blivit sjuk igen, hostig och feber. Och sen har han fått en massa prickar på hela kroppen som BVC säger är torris prickar. Igår kväll när jag kom hem från jobbet så hostade Måns mycket och skällande. Jag ringde sjukvårdsuppl. och de tyckte jag skulle åka upp till barnakuten. Där uppe fick han andas in adrenalin så att musklerna i luftröret slappna av, han fick även kortisontabletter. Prickarna är inte torrisprickar utan eksem så
på BVC. Idag var vi på återbesök och fick utskrivet inhalator, kortisonsalva och en mjukgörande salva till eksemen. Pricken över i: Björn är i England och kommer hem ikväll så jag fick vara på sjukan själv, mindre kul
.
Är så trött på BVC. Har varit där flera gånger med Måns hosta och utslagen och de har inte gjort ett skit. Så jävla pissit! Behöver jag säga att jag ska byta BVC?
stackars måns =(
och dig med tessan.....
verkar vara en epidemi av sjuka barn just nu.
4 stycken från min föräldrargrupp är sjuka och även en mamma.....
fast jag tror nog inte flisan är så sjuk, lite snorig bara.....
tror mest det är tänderna som spökar...
nu ska vi snart ut och gå.
ha en bra dag