• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • lola1983
    Medusan : va spännande att åka till Italien Glad Kommer nog gå jätte bra att åka med honom .

Nu har jag nyss kommit hem från jobbet . gick bra idag . många tunga ordrar men kände mig riktigt pigg o allert idag så det gjorde inget . har dock väldigt ont i ryggen nu så Sami ska få massera o knäcka lite innan vi somnar .

Ska hoppa in i duschen nu . Imorn är det vägning igen . *håller tummarna*

Godnatt
    Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • Lillen06

Hej alla glada...
    I dag har en kompis vart här och fotat massor på Melvin med en värstingkamera.. hon kan det där med foton och så.. blev många fina bilder, tänkte förstora lite till att sätta i hallen.

I morrn bär de av på fackmöte,, kanske ses??

Nu är det dusch och teve..

kram på er,,

• camave

jag kommer inte gå på fackmötet......

har blivit sjuk igen Fundersam tror aldrig att jag varit så sjuk som detta året..... *suck*
    lite jobbigt att inte få äta glass eller halstabletter bara....
    12 dagen idag tjejer!!!!Räcka ut tungan

Var tar tiden vägen? Flisan är 6 månader.......
  • camave

har känt efter lite nu och känner mig betydligt piggare idag, funderar på att gå på mötet ändå....
    va det i matsalen linda? ska du ha med melvin?

• Lillen06

det är i matsalen och Melvin är hemma med Niklas, han har pappaledigt så jag tänkte ta en dag på jobbet och äta lunch och så.. vill du ha sällskap på mötet så ring på min mobil..

Nu ska jag ta mig en promenad med Melvin...

ses och hörs...

• camave

har du semester då eller???
    vad härligt med båda hemma...

• camave

jag tror jag struntar i mötet ändå....
    dom kanske blir sura om man har med sig småbarn.....

nu tänkte jag gå till öppna.

ha en bra dag i värmen som ska bli....

• lola1983
    Hej tjejer

Jag ska till fackmötet idag iaf . skönt med 2 timmars vila innan det är dags att jobba Glad

Här har vi sovit dåligt inatt . Hugo är så förkyld stackarn . Hostar hela tiden o näsan o ögonen rinner Gråter Det är inte lätt att vara liten..

Nu ska vi snart ner till BVC  Göra hörseltest o även kanske kolla vikt o längd . Hon skulle även lyssna lite på honom så att han inte är täppt nånstans .

Jag har förresten fått beviljat att börja jobba dagtid !!! Dom har lagt mig överst på listan så Bragman skulle skriva in mig som dagtidare direkt när dom här 2½ veckorna är slut . Känns så skönt att det är klart inför dagis.,nu är det bara att vänta o se om man kommit in där .
    Det tråkiga är att jag då kommer få byta grupp . Undra vart man hamnar då o vem man får som arbetsledare .
     Är det nån av er som ska byta till dagtid oxå  ??

Ut i solen ska vi gå...
  • lola1983

Vägingen igår : -1,6 !
    Vågen stod nu på 66,4 o jag har 1,4 kilo kvar till mitt drömmål ! Cool Kanske blir att flytta målet lite till sen,.men det beror på hur lång tid det tar att komma ner till 65 .

Lycka till på vägningen idag Linda !

Carola : hejja hejja ! Du är såå duktig . 12 dagar är mycket utan mat . Du kommer bli så smal o fin så till sommaren !

Ut i solen o plugga lite . sista provet nu..,skönt !

Svar på tråden icas- onsdagsgrupp