icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
Ja de säger att det kan vara barnastma som växer bort men det är så svårt att säga säger dom. Eller så kan det vara djuren vi har hemma. Ska på allergiutredning om ca en månad så jag hoppas de hittar vad det är för fel.

Kom på att jag skulle kommentera en till grej ang Måns:
Tessan - Hoppas hoppas att det inte har med djuren att göra. Det är min stora mardröm att Gabriel skulle visa sig vara allergisk mot katter. Mina katter är mina familjemedlemmar och jag skulle bli så ledsen för dem och för mig om jag tvingades omplacera dem
sara
det tänkte jag också på.... med tessan och måns... vore ju jätte jobbigt.
är rädd för att flisan skulle bli det med.
för det skulle ju betyda att jag måste avliva hugo, går ju inte att omplacera en sådan sjuklig hund ![]()
sen är det ju överhuvudtaget jobbigt med allergi.....
inatt har det hänt något otroligt!!!!!!! flisan har sovit hela natten ![]()
ha en skön dag......
lola
hon brukar vakna alla tider på dygen allt från 11-04.... men nästan alltid bara en gång nu mera.....
hon somnade kl halv åtta och vaknade halv 6.....
sen somnade vi båda om vid kvart över 7 och vaknade kvart i 10 så blev inget öppna för mig idag......
va det mycket folk?
kollade du in i senapstuben?
nej, tanden har inte kommit upp än men man ser den genom skinnet..... verkar inte ha direkt ont nu längre heller men hon tuggar och tuggar och tuggar..... måste klia som sjutton. man ser ena tanden mer än den andra.....
Ja.,det va mycket folk där idag . o vilket jäkla liv . mammorna låter ju mer än barnen.,hehe . tyckte nog att det va mysigare förut när vi va runt 5-10 stycken . nu hann man inte prata med alla utan dom flesta satt i små grupper o pratade med samma hela tiden . lite tråkigt ![]()
Men glömde kolla in senapstuben faktiskt..,attans !
Vilket sommarväder det är ute idag . sååå varmt o skönt
Nästan så att man vill dra fram solstolen o sätta sig uta på tomten i shorts o linne o läsa en bra bok
Men det har jag inte tid med idag inte,ska snart äta lite lunch o sen är det lagret som gäller .
Blev det ingen träff idag eller. Vilken tur att jag inte gick ner isåfall
Vi har varit och fixat pass till både mig och Gabriel idag. Vi kommer åka till Italien den 14:e Maj för att hälsa på släktingar. Ska bli spännande och kul men jag är lite nervös för att resa med en sådan liten apa, han kommer vara exakt 5 månader den dagen vi åker