icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
lola
jag kommer bli tvungen att byta till dagtid....
vill inte men nödvändigt...
då kan vi ju samm åka igen ![]()
Hallå tjejer
Här är det fullt upp, fast fråga mig inte med vad. Får inte mycket gjort men dagarna bara flyger iväg hela tiden tycker jag. Börjar känna mig smått stressad här, vi flyttar ju snart och har inte ens kontaktat mäklare för försäljning av vår bostad.
Carola - Visst sålde ni med mäklare? Fick ni mycket mer betalt med mäklare än vad ni tror att ni hade fått utan? Sitter och funderar på om det kan tänkas vara värt det eller ej 
Åh, blir lite avis på att så många här kommer jobba samma tider sen. Blir ju mycket roligare att jobba när man har så bra vänner att jobba med dagligen. Tessan jobbar ju också dagpasset när hon jobbar och så kommer båda Carolorna att göra det 
Vi har varit på BVC idag förresten och Gabriel väger nu 7740 g och är 66,2 cm lång
sara
vi hade mäklare och jag trodde vi kanske skulle få runt 200 000 men fick 280 000 mäklaren tog 17 000 av dom så det va väl värt mäklare.....
plus att dom tar hand om allt, man behöver bara dyka upp på mötena vid banken och så vidare.....
jätteskönt!!!! sålde min lägenhet i gbg själv och gud vilket jobb det va..... gör jag aldrig om
jag jobbar också dag.. 6-15 förhoppningsvis...
förhoppningsvis?
är det inte säkert du får dina tider tillbaka?
man vet aldrig,, de är ju dyrare än 7-16:00...
men kom på att jag är väl själv hemma i höst, ni andra jobbar väl..??
tråkigt
tråkigare för oss än för dig
nu ska vi till öppna igen....
kram kram
Ja.,betydligt tråkigare för oss . hehe ![]()
Tänk om man kunde få jobba 7-15..,hade varit drömmen..
Ser ut att bli kanon fint väder idag . Vet inte vad man ska hitta på innan jobbet . ta en lång prommis kanske ![]()
Hugo ska till läkarn kl 13 iaf.,har hela örat fullt med klegg igen så det har väl varit öroninflammation igen . samtidigt som förkylning o samtidigt som tänder är på väg . Inte roligt att vara Hugo nu inte . Rejäl feber inatt hade han oxå .
Han har varit sjuk konstant sen jag gick tillbaka o jobba,.stackars Sami oxå att dom inte kan hitta på vad dom vill .
Carola : går du till andra öppna idag eller ? hoppas ni får trevligt .
ha en bra dag !
PS....jäklans va god mackan va igår på mötet ![]()
Nu har jag rättat mitt högskoleprov o jag fick 0,9 . det blev jag faktiskt nöjd med.,trodde inte jag skulle få så högt . Kanske hjälper mig att komma in till högskola när det väl är dags sen
Om det är dags...
nu är man hemma från jobbet o det värken i både fötter,rygg o nacke . såå trött är jag oxå..ska bli skönt att krypa ner i sängen.,kommer slockna på en gång .
orkar inte ens duscha så det får bli det första jag gör imorn bitti istället . Sami stackars får stå ut med min goa lukt hela natten . moahahahaa ![]()
Imorn är det storhandling som gäller . alltid lika roligt !
Sen ev grillning med vänner . hoppas på en lugn,mysig o solig helg ! ![]()
Godnatt tjejer ![]()
godmorgon
fick inte min sköna sovmorgon i morse. jonatan kunde inte sova på hela natten så jag fick gå upp med gumman kl 05,30
ja ja, så är livet.....
vet inte om ni hört om vattnet här i hallsta????? vi har för mycket klor i vattnet och det kommer ta upp till 60 dagar innan det är fixat igen. och fram till dess måste vi hämta vatten till flisan på bvc eller något dagis. skitdrygt!!!!
åkte till bvc igår och hämtade så det räcker hela helgen i alla fall.... fyllde hela frysen för tydligen måste vi använda vattnet inom ett dygn så få ta fram en flaska om dagen....
idag ska vi till stan och in i varenda affär tror jag.... barnens hus , jula, ikea, djuraffär, åhlens ,bauhahus???, loppis på bäckby och säkert några till....
ha en skön lördag tjejer.....