icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
just nu är jag inställd på att ha alla saker vi har till nästa bäbis...
men det vet man ju aldrig, kanske hittar en ny vagn då som jag bara älskar......
när planerar ni nästa bebbe? undra vem som kommer få först?
Nu är vi tillbaka från Venedig
Jag tycker om er, men har ju av förklarliga skäl inte skrivit på ett tag
Flyget gick jättebra. Gabriel sov mest och resten av tiden spenderades åt att charma andra passagerare samt flygpersonal
Ska klistra in en söt bild på Gabriel men måste logga in på FL via Explorer först för att det ska funka *grejar med bilden*....
Den här bilden är tagen på första kvällen i Italien. Gabriel är megatrött som ni ser
Carola - Såg att du skrivit att Flisan börjat fetta på sig, det har Gabriel med som ni ser
Han väger en bit över 8 kg nu och har gott om valkar här och där ![]()

Hej tjejer!
Här har det skrivits för fullt ser jag. Idag har jag monterat en garderob som vi köpte till Måns igår. Han har så mycket käder att de inte får plats i han byrå(mamma måste sluta shoppa=))
Linda: Vi har en britax freeway och är nöjda med den. Ang vagn så har jag hört att man bör vänta tills barnen är ca 1år innan de sitter framåt vända. De kan få för mycket intryck som de får svårt att bearbeta men det är så olika på barn. Vi böt när Måns var 10mån och det har gått bra. Du får väl testa och se hur han reagerar. Om han sover sämre eller verkar orolig så får du kanske byta tillbaka ett tag. Vi har en brio racer och tycker den är kanon.
Måste bara frestas lite, har precis ätit rabarberpaj! Mums! Årets första av egna rabarber!
Hej Tessan
Åh vad gott med rabarberpaj 
rabarberpaj funderar vi på att göra nästa helg då vi ska äta..... på egna då med så klart.....
sara välkommen hem, vad söt han är och stark han ser ut.....
konstigt att dom rekomenderar vagnar från 6 månader då om dom inte borde sitta framlänges....
ialla fall så har flisan fått sitta framåt ibland då vi har en vändbar vagn om solen har varit rätt i ögonen. har inte märkt någon skillnad på henne men alla barn är ju som sagt vad olika
Ja supergott! Får gå bort pajen imorgon för ikväll blir det bara soffan=)
Camave: Man märker oftast på barnen när de vill sitta framåt. Måns satt och tittade baklänges i vanliga vagnen så då köpte vi ny, såg lite roligt ut=)
Välkommen hem Sara!
mina smycken är uppe i 1300 spänn ![]()
kanske ska köpa ännu en vagn *skrattar*