• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • lola1983

Vi kommer ha våran årliga midsommar fest här hemma med vänner . Kubb,grillning o lite alkohol Flört hoppas verkligen på fint väder..

vi åker till Finland i början av Samis semester . den 5 juli åker vi.,borta en vecka . sen ska vi till Ullared med husvagn i slutet av Juli.. sen blir det nog nån tripp till Grönan o så..
    längtar tills det finare vädret kommer..

Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • camave

midsommar firar vi i vanlig ordning uppe i bjursås... blir 5 året för mig 4 för J

i sommar blir det en vecka i skåne med svärisarna och sen en tripp till gbg och ullared som vanligt.....
    sen kommer vi nog bara vara hemma och ta hand om hus och trädgård... och förbereda sig för jobbet i augusti Ledsen

Min bäbis är snart ingen bäbis längre.....
  • Triin

Grattis alla som går ner i vikt så bra! Är imponerad av er alla!

Linda: Vi ska också till öland i sommar fast med husvagn å sen till astrid lindgrens värld! ska bli så roligt!

Midsommar ska vi börja med att fira i stugan tror jag....på dansbanan där med barnen. Sen på kvällen ska vi nog grilla hos min syster i Tillberga.

• Theo Melinda
    Hallå!!Hallå!!Hallå!!

Ni är välkommna hem till mig nästa vecka på tisdag!
    Hör av er vilka som har lust att komma..
    Catrin kommer,
    tänkte fixa lite pastasallad till dem som vill ha!
    Glad
    kramar
  • Theo Melinda

Gud va duktiga alla har vart med sin viktminskning..
    Kul för dig att du nått ditt mål Carola.. & och andra carola, säger som linda förstår inte hur du klara av att bara äta soppor. Så duktig!
    Funderade på cambright ett tag, åkte till och med dit men vände i dörren då jag insåg att jag inte skulle palla de. Mat är ju såå gott!
    Hur går de för dig LInda? Du måste ha gått ner en hel del du med?
    Nej man kanske skulle sätta på sig träningskläderna och ut och springa.. sommaren är ju snart här!
    Ha en trevlig vecka på er!

• camave

maria

jag och flisan kommer gärna till dig på tisdag om hon inte blir sämre igen.....

Min bäbis är snart ingen bäbis längre.....
  • Theo Melinda

Va trevligt, ni är så välkommna! :)

Föresten är de nån som följer Greys Anthony (el hur det stavas?)
    De är såå bra!

• Medusan
    Maria - Vi har fullt upp med flytt och renovering av nya lägenheten i veckan så vi har inte tid tyvärr. Ser dock fram emot att ses senare i sommar, har ju inte sett ditt lilla underverk än ju

Kan bara instämma i det som redan sagt att ni verkligen går ner effektivt i vikt tjejer. Är riktigt avis på er, vet att jag också hade fixat det om det inte vore för amningen som hindrar mig från att banta. Får ta det sen istället, känner mig iaf inte lika "fet" nu som jag gjorde för  ett par månader sedan

Idag har vi varit på BVC: Om någon är intresserad av Gabriels vikt och längd så kan jag meddela att sötisen numera är 69 cm lång och väger hela 8725 g
  • lola1983
    Sara : hihi,eran store kille är snart ifatt Hugo Flört Roligt att han växer o mår bra..

Maria : vi kommer oxå gärna till er på Tisdag . vilken tid? ska till BVC med Hugo kl 10.00 men sen är vi lediga..
    Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • Theo Melinda

De är bara kika förbi vid lunch nån gång.. mellan 12,oo-13,oo!?!

Synd att vi inte hinner ses sara, men de går fler tåg och vår små hinner nog busa! :)

Sov så gott i natt tjejer!

Svar på tråden icas- onsdagsgrupp