• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • camave

god morgon kära medarbetare =)

eller med"slippa undan jobbet så jag skaffar barn" brudar !!!!!!

snart är det dags för den första av mina två timmespromenader, känns skönt när man kommit igång...

vad händer idag då? blir lugnt för oss.... ska hålla oss i vagnen/inne idag så vi kan komma på träffen i morgon....

ha en bra dag....

Min bäbis är snart ingen bäbis längre.....
  • Theo Melinda

Skönt att få lite rutiner på att gå ut och gå Carola.. Då blir de en vana!

Idag får jag lite besök hem sen ska vi på kalas till "gammelmormor", försöka hoppa över tårtan om de går.. hihi!

Va ute och sprang igår, gick inge vidare.. nollkondis nuförtiden, men ingen räningsverk idag så de är skönt!

Ha en toppendag!

• lola1983

Oj vilken natt . Både Hugo o Wilma somnade runt 8 igårkväll.. *jätte skönt*
    Men sen när jag precis skulle somna vid halv 12 så vaknade Hugo av en massa mardrömmar.. grät o grät... vägrade somna om . så jag tog en madrass o la mig bredvid hans säng . han vaknade några gånger under natten.,stackars liten Ledsen
    Men Wilma sov som en stock till kl 8 imorse o då vaknade även Hugo . så fick en del sömn iaf....

Blir att vara hemma några timmar nu.,sen vid 12 o framåt är det full fart . men usch så tråkigt väder..,igen !! Skrikandes

Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • tessan04

Hej hej!

Va duktiga ni är som gått ner så mycket. Själv har jag gått upp 3kg så nu blir det springskorna på varannan dag.
    Måns har blivit sjuk igen, förkyld med hosta så vi har inhalerat honom några dagar nu och han är mycke bättre. Jag förstår inte varför vi inte har blivit kallade till alllergienheten än. Vill ju veta om de är djuren eller nåt annat som gör att han är sjuk så ofta.
    I sommar har vi planerat att åka till kolmården och att hälsa på mina morföräldrar sen blir de bara att vara hemma och slappa.

Nä nu vill jag ha sommar!
    Kram på er!

• lola1983
    Hej tjejer !

Jag o Hugo åker inte till Lövudden imorn . Han har varit så kinkig hela dagen idag.. skrek som en tok när vi skulle äta lunch på en restaurang så när vi va förbi BVC o hämtade vatten så kollade en läkare i hans öra o det såg lite rött ut . så lika bra att hålla honom hemma utifall han har ont o inte känner sig riktigt pigg . vi har haft en sån busy vecka iaf.,så det är nog behövligt för både han o mig att mysa lite .
    Men hoppas ni får det trevligt o fint väder !

Det är tufft att ha 2 barn... heh . Hugo är ju otroligt snäll.,o Wilma är verkligen den lättaste ungen jag träffat på.,aldrig sur o man märker knappt av henne . kan sitta o måla,kolla på TV,kolla i en bok hur länge som helst.. o är världens goaste o snällaste mot Hugo . Men det är ändå en till person att klä på,fixa mat till,hålla reda på o sysselsätta.. tänk dom som får 2 jobbiga ungar.....*ojojoj* Flört man kanske ska vänta med syskon iaf.... haha
  • Lillen06

Lola: Synd, hoppas han blir bättre snart.. Kryapådigkramar från Melvin

Camave: Dyker du upp i morrn?

Några andra?

Inge kul att åka ut själv ju.. hoppas Flisan vill leka med Melvin;) Hur mår hon föresten?

• Lillen06
    Godmorgon!

I natt har Melvin bara vaknat en gång och är nu inge förkyld längre,, skönt.. mycket piggare och sover bättre,, klart man gör när man kan andas igen;)

Regnet öste nyss ner men det börjar avta så solen kommer nog snart... ska ju bli riktig sommar i helgen  Då ska det brännas hud.. man är ju likblek...

Min älskade karl har fått nytt jobb så den där 7-veckorssemestern som vi längtade till i sommar är bortblåst. Nu får han bara tre veckorGråter.. vad ska jag göra hela sommaren? Inge vidare att åka till stranden själv med en liten,,, men men, huvudsaken är ju att han trivs i det han gör och det tror jag nog att han kommer göra, jobbet passar honom perfekt.

Camave: ses snart på lövudden.. jag är uppe med tuppen för jag var pigg och tänkte att det är lika bra att gå upp så slipper jag stressa i väg.. kan man tat lugnt på morgonen!

Ha en trevlig helg alla glada i  en

Mamma till sötaste Melvin;)
  • lola1983
    Linda : ska det verkligen vara  i helgen ? man har svårt att tro det när man tittar ut idag . vaknade nästan av regnet imorse...
    Imorse fick även jag testa på att vakna med tuppen.. Plutten vaknade halv 6.,åt o somnade om till 6.. sen ville han upp ! Men har oxå sovit jätte bra inatt o inte vaknat en enda gång sen 19.30 så man får inte klaga Glad

Idag ska vi bara vara hemma o rå om varann . Jag ska nog färga håret lite senare o sen skulle mormor komma över o luncha lite med oss Skrattande

Fredag.,.snart helg . Hoppas verkligen att det stämmer att det blir fint väder.,för hudfärgen är inte i det mörkaste laget här heller.....Generad

Vad ska ni alla göra i helgen då? här blir det iaf kalas både Lördag o Söndag.. kusin Wilma fyller 3 o morfar fyller 51 Räcka ut tungan
  • camave

linda

ja vi ses snart.....
    känner att jag har svårt att hinna med mina promenader idag.
    får se om jag kanske tar en sväng innan jag åker hem igen....

flisan har också sovit ok men vaknat ett par gånger i alla fall. hon har hittills bara sovit en hel natt i sitt liv...

ska väl bli fint väder i morgon och framför allt på söndag ska det ju bli toppen fint Räcka ut tungan

linda
    tråkigt med semestern för er..... men blir kanske bättre nästa sommar...
    jag och jonatan får 5 veckor tillsammans innan jag börjar jobba i augusti
    sista veckan har jag semester och jonatan är föräldrarledig, då jäklar ska jag slappa Cool

• camave

linda

hur lång tid kan det ta dit? är det lånt kvar efter rondellen vid hammarbyrampen?

Svar på tråden icas- onsdagsgrupp