icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
god morgon kära medarbetare =)
eller med"slippa undan jobbet så jag skaffar barn" brudar !!!!!!
snart är det dags för den första av mina två timmespromenader, känns skönt när man kommit igång...
vad händer idag då? blir lugnt för oss.... ska hålla oss i vagnen/inne idag så vi kan komma på träffen i morgon....
ha en bra dag....
Skönt att få lite rutiner på att gå ut och gå Carola.. Då blir de en vana!
Idag får jag lite besök hem sen ska vi på kalas till "gammelmormor", försöka hoppa över tårtan om de går.. hihi!
Va ute och sprang igår, gick inge vidare.. nollkondis nuförtiden, men ingen räningsverk idag så de är skönt!
Ha en toppendag!
Oj vilken natt . Både Hugo o Wilma somnade runt 8 igårkväll.. *jätte skönt*
Men sen när jag precis skulle somna vid halv 12 så vaknade Hugo av en massa mardrömmar.. grät o grät... vägrade somna om . så jag tog en madrass o la mig bredvid hans säng . han vaknade några gånger under natten.,stackars liten ![]()
Men Wilma sov som en stock till kl 8 imorse o då vaknade även Hugo . så fick en del sömn iaf....
Blir att vara hemma några timmar nu.,sen vid 12 o framåt är det full fart . men usch så tråkigt väder..,igen !! ![]()
Hej hej!![]()
Va duktiga ni är som gått ner så mycket. Själv har jag gått upp 3kg så nu blir det springskorna på varannan dag.
Måns har blivit sjuk igen, förkyld med hosta så vi har inhalerat honom några dagar nu och han är mycke bättre. Jag förstår inte varför vi inte har blivit kallade till alllergienheten än. Vill ju veta om de är djuren eller nåt annat som gör att han är sjuk så ofta.
I sommar har vi planerat att åka till kolmården och att hälsa på mina morföräldrar sen blir de bara att vara hemma och slappa.
Nä nu vill jag ha sommar!
Kram på er!
Lola: Synd, hoppas han blir bättre snart.. Kryapådigkramar från Melvin
Camave: Dyker du upp i morrn?
Några andra?
Inge kul att åka ut själv ju.. hoppas Flisan vill leka med Melvin;) Hur mår hon föresten?
linda
ja vi ses snart.....
känner att jag har svårt att hinna med mina promenader idag.
får se om jag kanske tar en sväng innan jag åker hem igen....
flisan har också sovit ok men vaknat ett par gånger i alla fall. hon har hittills bara sovit en hel natt i sitt liv...
ska väl bli fint väder i morgon och framför allt på söndag ska det ju bli toppen fint ![]()
linda
tråkigt med semestern för er..... men blir kanske bättre nästa sommar...
jag och jonatan får 5 veckor tillsammans innan jag börjar jobba i augusti
sista veckan har jag semester och jonatan är föräldrarledig, då jäklar ska jag slappa ![]()
linda
hur lång tid kan det ta dit? är det lånt kvar efter rondellen vid hammarbyrampen?