• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • camave

sara

hon äter en gång varje natt ,men vaknar kanske 3,4 gånger till och ska ha nappen eller bara hålla handen lite...
    sen kan det ta över en timma innan hon somnar in ordentligt.... ibland kan hon hålla på ända till 10 ,11 på kvällen innan hon sover såpass djupt att det är någon ide att själv gå och lägga sig........ lägger sig runt 7....

nu ska jag leta upp marias adress och kolla kartan... har inte varit i sura något förut....

Min bäbis är snart ingen bäbis längre.....
  • lola1983

Hej tjejer.. nu är vi tillbaka hit . många nya inlägg ser jag Glad
    Vi åkte till min bror igår på morgonen o efter det stack vi direkt till Hugos morfar o sov över där . jätte mysigt hade vi det o har suttit i solen idag o lekt för fullt . O så har vi även varit på skjutbanan ikväll o tränat lite.. Otroligt länge sen.. O hugo tyckte det va riktigt spännande Skrattande Han slockande på en gång när vi kom hem.,tröttisen..

Vi kommer gärna imorn . Äter lunch hemma innan o sen kommer vi . har inte hunnit prata med Sami om det än.,men han har nog inga planer ändå.. iaf jag som bestämmer.. hehe !

igår köpte vi grindar.,äntligen ! 2 st på Barnens Hus . billiga o bra,.va tydligen nedsänkt pris..,kostade bara 199 kr styck ! Glad

vi syns imorn tjejer.. Hittar inte.. men ska kolla din vägbeskrivning Maria o sen kolla Eniro så hör jag av mig om jag inte hittar..

Carola : Du får gärna åka med oss om du vill så slipper vi åka 2 bilar.. bara att hotja till !

Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • Lillen06

Tack för i dag tjejer,,, speciellt tack för den goda salladen, Maria..

Som sagt.. på onsdag hemma hos mig vid 11:00 om solen skiner,,,

Hoppas vi kan ses då..

• lola1983
    Ja.,tack för idag Maria ! Riktigt mysigt på din gräsmatta . tror minsann att solen tog rätt så bra oxå
    Alltid lika roligt att träffa er o era söta bebisar..Hoppas att alla kan komma nästa vecka till Linda oxå . Hugo(o jag med så klart) längtar redan..

Nu ska jag poppa lite popcorn.. har även köpt salta pinnar.. har ca 10pts kvar idag så nu ska det unnas ordentligt !
    Trevlig kväll till er alla o hoppas ni får en mysig dag imorn.,ska tydligen vara riiiktigt varmt så här åker bebispoolen fram .

Carola : lycka till på jobbet ! kommer nog gå så bra så...
  • Medusan
    Idag har vi varit på akuten med Gabriel

Han ramlade ner från skötbordet tidigare idag och även fast han mått bra efter det vågade vi såklart inte chansa dessutom rekommenderade sjukvårdsupplysningen oss att åka in. Jag stod en meter bort bara så det gick fort som bara den, såg precis när han började halka ner. Som tur var slog han inte i huvudet så hårt, men han har ett blåmärke på armbågen och ett litet rött märke på hakan som han slog i lite.

Vi satt på akuten i lite över två timmar och fick träffa en läkare som kollade på honom i två minuter och bara kunde konstatera att det inte gick någon nöd på vår lilla solstråle. Vi ska dock hålla ett vakande öga på honom fram till midnatt, om han somnar ska vi väcka honom en gång i timmen fram till tolvslaget.

Min lilla älskling, fy vad hemskt detta varit. Kommer aldrig mer lämna honom obevakad ens en sekund igen
  • lola1983
    Sara : usch o fy.. va läskigt ! stackars lillen.. Bra att allt gick bra med honom iaf . vanligt verkar det som att dom ramlar från skötbordet . dom är ju så himla snabba o vändningarna..

Nu sitter jag o äter frukost.,o Hugo med.. Glad Sen ska vi ut o gå i det fina vädret.. helt underbart ute ju..,redan...

Är bortbjudna på lunch idag hos svärmor.,hon bor högst upp i ett 3 våningshus o har en liten lägenhet....lagomt varmt o mysigt... heh.

Ha en bra dag alla ni !
  • Lillen06

Det var det roligaste som hänt på länge.. bada är det bästa jag vet.. rekomenderar poolen för de minsta i gänget.. riktigt färgglad och rolig att leka med de små djuren som går att plocka bort på poolen..
    Finns på Coop för 99 kr

Svar på tråden icas- onsdagsgrupp