icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
God morgon alla glada tjejer & barn!
Min lilla plutt ligger på mage och leker för fullt, bara joddlar för sig själv och tuggar på sina leksaker.. Idag ska vi ta en sväng till stan och shoppa lite på hälla med mormor & imorgon ska vi till stan igen. D ska hjälpa min bror&iza och flytta och jag&theo ska kolla på. hihi
Linda- Tråkigt med eran seme!
Camave- Börjar du jobba heltid i agusti eller bara lite extra då & då?
Carola- Vad blir de för snygg färg denna gång?
Vad ska ni hitta på och göra i sommar, några trevliga planer?
Ha en trevlig helg alla!
Maria : hårfärg menar du ? det blir brunt igen.. jag färgade för nån månad sen men eftersom jag bara köpte 1 flaska o har väldigt tjockt hår så tycker jag inte att det vart riktigt jämt . så ska köpa 2 flaskor denna gång . mörkbrun blir det nog ![]()
Men nu ska jag sätta fart med vårstädning !
Carola: Kul att ses i dag.. synd att jag inte hade skorna me dmig för då hade vi kunnat gått en sväng.. har raskat nu i nästan en timme.. ska åka och hämta Niklas på hans jobb.. sen myskväll med familjen. tacos och jordgubbar... mums..
Ha en trevlig fredagkväll..
Kikade i Melvins mun nyss... hans vänstra hörntand, uppe har spräck igenom... hur kul kommer inte det att se ut då;)
Hur är det emd era små? Har det bara framtänderna eller även hörn?
har melvin fått framtänderna uppe ?
flisan har bara sina två framtänder där nere.....
jo det va kul att träffas och kolla på när ni andra åt ![]()
vad gått det låter med tacos!!!! älskar verkligen det.....
själv blir det grönsakssoppa, jummy!!! not ![]()
helgerna är alltid värst, vill ju så gärna äta gott då, grilla och tacos eller annat gott....
men snart midsommar...
Ne, inga framtänder uppe.. bara nere och sen en hörntand uppe nu då..
förstår att helgerna är jobbiga,, tycker jag med som tom. äter;)
det var inte hörntanden,, tänkte fel utan den som är bredvid hörntanden in mot mitten... förstår ni?