icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
god dag på er!!!!
fått sovmorgon idag och sov till halv 10... va himla skönt....
speciellt som jag inte fick somna förän kl 01 och flisan vaknade jättepigg kl 05,15 *suck*
så jobbig på nätterna.... ni ska vara lyckliga som har det så lätt med era små ![]()
blir ju jäkla jobbigt om det fortsätter så här när man ska börja dagis och jobb igen.... då kommer jonatan inte få fortsätta jobba natt.... kommer inte orka springa själv hela nätterna för att sen åka och jobba från 7 till 4....
får hoppas att det vänder.... flisans kusin elin är 5 år och vakar fortfarande varje natt. och min syster som är ensamstående.... fattar inte hur hon orkar!!!! hon är verkligen min förbild!!!!! riktig supermorsa ![]()
lola
vi har också en massa att göra i trädgården. hela våren har gått till att fixa fräsplätten utanför altanen. så allt annat har fått vänta.... men nu är det sått så nu ska vi börja på resten... rabatter att rensa mm mm........
men idag ska vi in till vås och stan. ska köpa present till svärmor från oss och från flisans gammelfarmor som inte orkar ta sig in till stan själv längre.....
kommer bli jobbigt att gå förbi alla restauranger och glasskiosker.....
ha en bra dag!!!!!
Vilket underbart väder det har varit idag ! O bättre ska det bli imorn tydligen ![]()
![]()
Nyss kommit hem från bror min . trevligt med lite kalas
Lyckades hålla mig borta från båda tårtorna o alla bullar.. smakade bara 3 små barnkakor till fikat . o så maten oxå.,men tror nog inte att jag kom så mycket över 20-22 iaf....
Nu ska jag kolla klart på matchen.. skandal att dom har så dålig säkerhet . tråkigt som attans om matchen slutar så här o Sverige inte får lägga deras straff ! suck för muppiga supportrar...
..tittar in en liten sväng..
Bor på rävåsgränd 5:a (precis brevid brandstation)
Linda här har du din *vägbeskrivning*, när du kör 66 från stan till sura så svänger du in första korsningen till vänster (vid dinners) sen följer den samma väg ända tills du kommer till mig! (Du kommer åka förbi hockyhall på vänster sida & förbi centrum på höger sen över järnvägen sen är du vid mig! Hur lätt som helst att hitta!
Och ni som åker från Hallsta åker olbergavägen svänger vänster, vänster sen är ni vid hockyhallen och då är de bara att fortsätta! :):)
Kul att så många vill komma!
Hoppas ni alla haft en trevlig helg, så underbart väder de är ute!
Fan !!!!! hade skrivit ett långt jävla inlägg och så la datan bara av !!! *grr* ![]()
får börja om igen, tur att flisan sover....
god morgon
är nyss hemkommen från min morgonpromenad, gick ut kvart över sju och hade bara på mig shorts och t-shirt och det va inte ett dugg kallt..... kommer bli en underbar dag!!!!
har vägt mig med . -3,6kg gick ju upp 2,4 förra helgen så man kan ju säga att jag tappat 1,2 sen förra helgen.... tror mina promenader gör susen. dessutom är det så skönt nu när man väl kommit igång....
flisan är jobbig att ha att göra med nu.... hon är inte still en minut.. ålar omkring försöker klättra upp på en ställer sig i krypställning och ramlar igen ställer sig igen och ramlar... då blir hon så arg så man måste hjälpa henne upp.....
det är ju jättekul att det händer så mycket med henne nu
men ack så man får passa... kan ju inte direkt lämna henne på golvet medans man går på toan eller så längre...
idag är det babysim igen, vi har missat två sista gångerna nu så det ska bli jättekul att åka rutchkana som hon inte gjort än..
sen ska vi planer midsommar firande med min syster....
om någon av er kan några roliga lekar typ hoppa säck så berätta gärna för mig...
och även klurigheter på papper typ gissa städer namn och andra sådan saker....
ha en underbar dag i sommarvärmen, blir nog shorts och kortärmat för flisan idag.. har hon aldrig haft innan.... mamma är så harig har alltid långärm...
![]()
![]()
kram kram ![]()
![]()
![]()
Hej tjejer!
Visst kommer alla som sagt ja inför imorgon?
Catrin & barnen
Carola & Hugo
Carola & Flisan
Linda & Melvin
Vilka är sugna på pastasallad,. tänkte åka iväg och handla lite ikväll! :):)
kram,kram
Carola,. vet några leker! En jätte bra, men halv snuskig men superkul.. hehe!
Kan förklara i morgoN!
God morgon!
jag kommer imorgon=) Å jag äter gärna!
Tänkte bara säga att Josefin e snorig å hostig men det har hon varit sen förra veckan å ingen feber......så hon får komma med fast snoret.
Idag ska man gå ut på björnön å motionera sig lite! Igår blev det Inlines på kvällen. Så himla skönt å ut å åka medans patrik lägger barnen..hehe
Så har vi fått lägenheten såld också!!! så himla skönt men nu måste jag verkligen sätta igång med att rensa ut här hemma. Kommer ju att behöva lagra vinterkläder hemma hos mina föräldrar å sälja lite möbler vi inte ska ha kvar.......ojoj nu e det inte mycket tid kvar. Men vad skönt det ska bli att kunna bo där på riktigt!,,
Hoppas ni får en skön dag i solen så ses vi imorgon!
maria
vi kommer, men äter som du vet inte.....
Maria: Vi kommer men äter;) ska jag köpa med något? Dricka eller nå? Du ska inte behöva stå för allt..
Om vädret fortsätter så kan vi vara hos mig nästa vecka..