• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • tessan04

Maria: Vi kommer inte Måns är fortfarande sjuk och hostar massor. Han blev bättre några dagar sen kom det igenLedsen. Hoppas ni får trevligt! Vill också! Men vi kommer till dig Linda nästa vecka om det blir nåt för då måste han vara frisk. Ha en underbar dag alla söta mammor!

• tessan04

Linda: Måns har långärmat mellan 11-15 efter och före solkräm från apoteket med sfr 30.

• camave

tror inte man kan ha solkräm på barn under ett år??? bara måns som är över året....
    flisan hade kortärm och shorts plus solhatt på sig  i går men satt i skuggan hela tiden.....
    vi tänkte köpa ett strandtält att ha i trädgården...

vet inte om det räcker så men hon är inge röd i alla fall.....

Min bäbis är snart ingen bäbis längre.....
  • Lillen06

Vi har köpt solkräm till Melvin, pratade med apoteket.. ska egentligen inte ha det men de sa att det inte går att skydda alla kroppsdelar, så vi skulle smörja händer och fötter och dyl med en fysikalisk solkräm, köpte en bamsesolkräm på apoteket..
    Jag har kortärmat men han är aldrig i den direkta solen..

• Theo Melinda

Nu har man precis kommit in från 1timmes morgonpromenad! SÅ HÄRLIGT UTE!

Tid: runt 12-13? Passar de alla?

De är lungt linda, kan fixa allt! Tack ändå! :);) du får komma och njuta av maten & solen!!

Synd att du inte kan komma tessan.. Ses nästa vecka om de blir hos linda! :)

kram på er

om ni får problem att hitta : 0735345945

• Medusan

Fy vad drygt det var att jobba igår, mer eller mindre tvingades ut i frysen och var där från klockan 17 tills jag slutade. Hatar att vara där men kände att jag var tvungen Skrikandes

Carola
    - Känner igen det där med att ha en liten som inte är still en minut typ Gabriel är också väldigt aktiv av sig och dessutom extra klängig just nu så vissa dagar känns det inte som man gör annat än "bollar" med honom

Hur ofta vaknar Flisan på natten då? Vad jobbigt för er, vi har haft jättetur med Gabriel som sovit hela nätter ända sedan han var 2 månader så jag har svårt att föreställa mig hur jobbigt det är att behöva gå upp mitt i natten, men förmodligen hade jag tyckt att det var skitjobbigt Hemlis

Maria
    - Jag är sugen på pastasallad men jag kommer ju inte

Linda - Ang solen så har vi hittills bara sett till att Gabriel alltid är i skuggan. Har inte gjort så mycket mer än så men kommer vara noga med att täcka hans hud med kläder när det blir ännu varmare.

Nu ska jag och Gabriel gå ut och ligga och spana på träden från gräsmattan utanför

• Lillen06

Jag kommer till 12:00 tror jag..

• Triin

Hej igen!

kan visst inte komma imorgon......båda barnen har feber=(

Hoppas vi ses hos Linda nästa vecka.

Kram!

• Lillen06

Triin: Tråkigt.. hoppas de blir bättre snart..

Svar på tråden icas- onsdagsgrupp