icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske

Ja.,jag tyckte oxå den va jätte jätte fin..,synd att man redan köpt en ![]()
Imorn ska vi in till stan o köpa upp lite av våra "tillbaka på skatten-pengar"
Bilbarnstol..,utemöbler.,stort parasoll o kläder till Hugo(o kanske till mamma
)... tror att vi bestämt oss för bilbarnstol iaf.. va inne en hel del på Maxicosi..,men tror att vi kommer välja Britax(minns inte vad det hette mer än så) Det ser jag fram emot.,kul för Hugo att få lite mer plats för benen . han börjar ju växa ur sin lilla bebisstol..
Om 4 timmar är det dags för vägning.. känns som evigheter dit..,inte van att vara uppe så här tidigt ju . (fast han somnade 7 igår.,så att då vakna 6 är helt ok tycker jag)
Har inte så mycket förhoppningar till vägningen . Hoppas o tror att jag är klar nu o ska börja med jämnviktskursen . om jag inte gått upp mer än 800gram sista veckan vill säga......
Ha en bra dag !
godmorgon på er....
ännu en underbar dag att vänta
lola, var ska ni köpa utemöbler? inte nisses hoppas jag....
så tråkigt med branden tycker jag.... alla saker som förstörts.
vi va hemma hos grannar igår när vi såg röken trodde nästan det brann i vårat område men så va det ända in i vås.....
vi hade ju tänkt handla en massa saker till våran altan där, vet inte var vi ska hitta på grejer nu... får väl bli på ullared till hösten.......
jaja, snart dags för promenad, ska hänga lite tvätt först tror jag....
ha en underbar dag....
undrar också varför dom skulle göra så?? nisses alltså....
okej att dom får tillbaka på försäkringen men samtidigt går det ju väldigt bra för nisses och som kommer ju förlora en massa nu medans dom bygger upp det igen... kommer ju ta lång tid.... jag ja, kommer vi ju aldrig få veta.....
jag tänkte mer att det va något som självantänt i värmen... alla utemöblerna oljas ju och sen har väl personalen lämnat trasorna framme.....
våra skattepengar går til semestern i sommar tänkte vi.... men köper väl kanske lite granna för dom nu med...... ska till lidl och handla strandtältet i dag täkte jag.....

Börjar förresten min jämnviktskurs fr.o.m idag ! Idag gick vägningen som jag gissade inte så jätte bra . plus 100gram..,men med tanke på att det inte spelar så stor roll så kvittar det.. Kommer nog att lägga på 4 pts per dag . spännande o se hur det fungerar..
Dom sa att man får max gå upp 2 kilo ! men ner får man gå hur mycket som helst.. lite konstigt tycker jag.,men samtidigt bra för jag vill nog tappa några kilo till om det går..
Idag slocknade prinsen i min famn kl 18.. försökte väcka honom 20 minuter senare men han vägrade.. va sååå trött så jag la honom i hans säng . han får sova tills han vaknar o så ger jag välling då ist . undra vilken tid han kommer vakna o vilja upp imorn bitti... *harkel* ![]()
Hittade såå mycket fint på stan idag förresten . t.om lite till mig själv.. det tyckte jag att jag va värd efter alla VV veckor.. det som Hugo har på sig på kortet köpte jag oxå . snygging sandaler eller hur ? ![]()
Ne.,nu ropar soffan . undra om man ska mumsa i sig lite popcorn oxå . har ju som sagt 4 pts extra nu.....tihi