• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • Lillen06
    Lola: Tack för vändan på stan i går.. Jättefina kläder och sandaler och lilla Hugo förstås;)

I dag ska jag ta mig en promenad,, sen tänkte jag ta itu med tvätt av handdukar, sängkläder och städa undan lite hemma... inge vidare i detta väder men bör akta mig för solen pga mina soleksem..

Hoppas på en mysig helg i solen och att vi ses snart!! kram kram
  • lola1983

Ja.,tack detsamma ! trevligt med lite shoppingsällskap Glad

så tjusig vagn han fått eran lille prins.. trivs han bra i den ?

Trevlig helg önskar oss

Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • camave

godmorgon alla =)

har precis varit ute på min morgonprommis... brände mig lite igår så jag hade på mig en t-shirt..... vart helt svettig. kommer bli så varmt idag...

lola köpte du något strandtält? fick inte så mycket användning av mitt igår då vi va hemma hos en vän som har "riktig" pool hela dagen.....
    men tror det blir jätte bra.... testade att lägga mig i den ibland och det va svalt och skönt där inne....

idag ska jag in till vås och gå på flisans "kusins" student.... tänkte ta en sväng förbi maxi ocks å och köpa en liten pool till oss.... kommer bli så skönt....

gud så flisan ålar omkring nu, satte ner henne på golvet här hos mig nyss två sekunder senare va hon ute i hallen och hittade sladden till datorn Fundersam måste verkligen börja barnsäkra här nu...
    lola du som har lite större barn, vad ska man tänka på???? förutom skåp och sådana självklara saker....

Min bäbis är snart ingen bäbis längre.....
  • Lillen06

Camave: Glömt bort det där med poolen men ringde Niklas nu och vi bestämde oss för att behålla den... hoppas ni hittar någon bra..
    Kul när de tar sig men det blir som sagt mycket att tänka på med säkerhet och så.. ha så kul på studentfirandet..

• camave

linda

det är okej... har hittat den vi vill ha =)

• camave

flisan i sitt strandtält....
  • Lillen06

var har ni köpt tältet, Carola? Väldigt praktiskt ju..

Svar på tråden icas- onsdagsgrupp