icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
så här fin vagn har jag fått![]()
Ja.,tack detsamma ! trevligt med lite shoppingsällskap ![]()
så tjusig vagn han fått eran lille prins.. trivs han bra i den ?
Trevlig helg önskar oss ![]()
godmorgon alla =)
har precis varit ute på min morgonprommis... brände mig lite igår så jag hade på mig en t-shirt..... vart helt svettig. kommer bli så varmt idag...
lola köpte du något strandtält? fick inte så mycket användning av mitt igår då vi va hemma hos en vän som har "riktig" pool hela dagen.....
men tror det blir jätte bra.... testade att lägga mig i den ibland och det va svalt och skönt där inne....
idag ska jag in till vås och gå på flisans "kusins" student.... tänkte ta en sväng förbi maxi ocks å och köpa en liten pool till oss.... kommer bli så skönt....
gud så flisan ålar omkring nu, satte ner henne på golvet här hos mig nyss två sekunder senare va hon ute i hallen och hittade sladden till datorn
måste verkligen börja barnsäkra här nu...
lola du som har lite större barn, vad ska man tänka på???? förutom skåp och sådana självklara saker....
Camave: Glömt bort det där med poolen men ringde Niklas nu och vi bestämde oss för att behålla den... hoppas ni hittar någon bra..
Kul när de tar sig men det blir som sagt mycket att tänka på med säkerhet och så.. ha så kul på studentfirandet..
linda
det är okej... har hittat den vi vill ha =)

var har ni köpt tältet, Carola? Väldigt praktiskt ju..
linda
på lidl....