• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • camave

hej tjejer

fy fan vilken värme.... min termometer visar 29 grader....
    alldeles för varmt för mig och flisan Ledsen
    nu är jag i alla fall hemma igen efter studenten. skönt att få komma in vi har det ganska svalt hemma än så länge.....

köpte pool också så nu ska den fyllas i dag, så kan man flyta runt i morgon. gud så skönt det kommer bli Räcka ut tungan

trevlig helg på er.....

Min bäbis är snart ingen bäbis längre.....
  • lola1983
    Carola : ja.,jag stannade till o köpte strandtältet . har inte suttit upp det än . jäklans va stort det ser ut på bilden . perfekt ju att ha både hemma o med sig på stranden Glad

vi har varit i stan hela dagen . helt fel dag märkte vi . alldeles för vaaaaaarmt för att in o ur en bil hela tiden . Hugo har knappt sovit nånting o har varit helt dyngsvettig stackarn .
    nu försöker vi lägga honom i sängen o vila lite.,men han vill bara sitta upp . får se hur det går..
    men vi hittade iaf det vi letade efter . utemöbler(stort bord) plus 6 stolar med 6 dynor till . jätte snyggt . parasollet skulle komma in nästa vecka .
    köpte även en bilbarnstol.. MaxiCosi Mobi . går att ställa i 4 olika sitt/ligglägen.,med stödben.,lätt att fästa o super sygg . Valde den blåa....tihi Cool
    glad att vi äntligen tog tag i det o köpte en..,stackarn sitter ju inte nå skönt i den lilla längre..

Imorn ska vi förresten köra gokart.. Skrattande nån av er som gjort det tidigare ? jag har gjort den 1 gång.,men minns inte så mycket av det . kl 11 på dagen.,så det lär ju bli rejält varmt iaf....*pust*

Ne.,lite vattenmelon som mellis kanske o sen börja fixa med utemöblerna . Sami kom just in här o skröt att han lyckades få Hugo att somna på 2 sekunder av att bara smeka honom lite i pannan . hmm.,pappas pojk eller vad....Kyss
    Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • lola1983
    Vilka kommer på Måndag ?? tänkte börja planera fika o stjärterum m.m.. Flört

Carola o Linda är väl klara.. nån fler ?
  • Triin

Då bär det av till kolmården med barnen då=)

Carola: Hur kändes det i kroppen dagen efter jobbet då? Jag hade nå grymt ont i ryggen på kvällen!!!!! Har aldrig fått ont förut...snacka om å vara otränad=)

Hoppas ni får en trevlig helg.......nu ska vi åka å svettas bland alla djuren=)

• camave

god morgon....

haft sovmorgon idag, min enda i veckan så då måste man passa på att sova ut Skrattande
    Idag är en riktig kalasdag, fört är flisan bjuden på ettårskalas. sen ska vi till svärmor en timme senare.....
    så blir mycket gott att titta på idag *suck*
    men det är lugnt, vägde mig försten i morse. nu är jag tillbaka på vikten jag va innan jag blev gravid. totalt nästan 15 kg nu..... det började ökas på som sjutton när jag började ta mina promader. ska nog ta en snart men. få se om jag går själv eller kanske tar med hundarna men dt är nog nästan för varmt för dom....
    skulle i alla fall vara skönt att slippa ta med vagnen för en gångs skull.....

lola, våran ekonomi är inte den bästa just nu. eller vi har pengar men har massa annat vi planerar att köpa. plus att jag har kläder i överflöd till henne.....
    så känns ju onödigt att komma och ta upp plats hos dig om det kommer lika många som sist.....

ha en bra dag..... kram

Min bäbis är snart ingen bäbis längre.....
  • Medusan
    Lola - Är det Dunnispartyt som är på måndag? Jag kommer inte, dels så är jag inte så förtjust i deras kläder och dels så har vi väldigt dåligt med pengar (dubbelhyra och en massa kostnader i samband med renovering denna månad)

Hoppas ni får det trevligt

Nu ska vi iväg till Kolbäck och måla väggar Cool
  • Lillen06

Kommer det många?
    Jag tycker det är lite långt att åka bara fram och tillbaka.. men skulle gärna vilja beställa något av dig Carola om det går att göra så? Man kan väl kolla på deras sida elelr?

• lola1983

Ni får göra precis som ni vill tjejer . är ni inte intresserade av kläderna eller inte har nå pengar så förstår jag absolut att det känns onödigt att komma . blir en del folk ändå .
    Linda : sååå långt är det inte till Hallsta . heh . klart du ska komma om du vill handla kläder . vet inte om man kan beställa ändå.,isåfall om någon annan som är här skriver in dina plagg i sin beställningssedel oxå kanske.... men jag tycker du ska komma Glad

Igår hade vi en lång dag . o en otroligt rolig dag . först körde vi gokart.,o jäklar vilken fart jag hade...Räcka ut tungan sen va det grillning o kubb hemma hos bror min medans mamma(som vi firade) åkte iväg på massage.. sen va det middag på kvällen på grekiska kolgrillsbaren . riktigt mumsigt va det ! Vi åker hemifrån vid halv 10 på morgonen o kom hem halv 10 på kvällen.. men det flöt på jätte bra o Hugo va sååå snäll !

Ha en bra dag ! vi ska bada hemma i lilla poolen med kusin Wilma . O ev grejja lite på tomten..

• Lillen06

Jga döör i denna värme.. vill bada... men har inte att upp vår pool än Ledsen

Lola: Komme ri morrn om det inte är så här varmt för då är jaga bara otrevlig.. vill så gärna se kläderna,,
    Blir det många? Inomhus? Mitt humör i denna värme är inte att leka med,)

• lola1983

ja.,vi kommer att ha det inomhus . för varmt att vara ute.. ja,.vi blir ganska många.,hittills ca 12 stycken.,men väntar fortfarande svar från 2-4 stycken så det visar sig .
    ja.,dom har verkligen fina kläder tycker jag.,ser fram emot att se vad som fått in för nytt .
    får se om vi ses imorn då !

Svar på tråden icas- onsdagsgrupp