icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
hej tjejer
fy fan vilken värme.... min termometer visar 29 grader....
alldeles för varmt för mig och flisan ![]()
nu är jag i alla fall hemma igen efter studenten. skönt att få komma in vi har det ganska svalt hemma än så länge.....
köpte pool också så nu ska den fyllas i dag, så kan man flyta runt i morgon. gud så skönt det kommer bli ![]()
trevlig helg på er.....
Då bär det av till kolmården med barnen då=)
Carola: Hur kändes det i kroppen dagen efter jobbet då? Jag hade nå grymt ont i ryggen på kvällen!!!!! Har aldrig fått ont förut...snacka om å vara otränad=)
Hoppas ni får en trevlig helg.......nu ska vi åka å svettas bland alla djuren=)
god morgon....
haft sovmorgon idag, min enda i veckan så då måste man passa på att sova ut ![]()
Idag är en riktig kalasdag, fört är flisan bjuden på ettårskalas. sen ska vi till svärmor en timme senare.....
så blir mycket gott att titta på idag *suck*
men det är lugnt, vägde mig försten i morse. nu är jag tillbaka på vikten jag va innan jag blev gravid. totalt nästan 15 kg nu..... det började ökas på som sjutton när jag började ta mina promader. ska nog ta en snart men. få se om jag går själv eller kanske tar med hundarna men dt är nog nästan för varmt för dom....
skulle i alla fall vara skönt att slippa ta med vagnen för en gångs skull.....
lola, våran ekonomi är inte den bästa just nu. eller vi har pengar men har massa annat vi planerar att köpa. plus att jag har kläder i överflöd till henne.....
så känns ju onödigt att komma och ta upp plats hos dig om det kommer lika många som sist.....
ha en bra dag..... kram
Kommer det många?
Jag tycker det är lite långt att åka bara fram och tillbaka.. men skulle gärna vilja beställa något av dig Carola om det går att göra så? Man kan väl kolla på deras sida elelr?
Ni får göra precis som ni vill tjejer . är ni inte intresserade av kläderna eller inte har nå pengar så förstår jag absolut att det känns onödigt att komma . blir en del folk ändå .
Linda : sååå långt är det inte till Hallsta . heh . klart du ska komma om du vill handla kläder . vet inte om man kan beställa ändå.,isåfall om någon annan som är här skriver in dina plagg i sin beställningssedel oxå kanske.... men jag tycker du ska komma ![]()
Igår hade vi en lång dag . o en otroligt rolig dag . först körde vi gokart.,o jäklar vilken fart jag hade...
sen va det grillning o kubb hemma hos bror min medans mamma(som vi firade) åkte iväg på massage.. sen va det middag på kvällen på grekiska kolgrillsbaren . riktigt mumsigt va det ! Vi åker hemifrån vid halv 10 på morgonen o kom hem halv 10 på kvällen.. men det flöt på jätte bra o Hugo va sååå snäll !
Ha en bra dag ! vi ska bada hemma i lilla poolen med kusin Wilma . O ev grejja lite på tomten..![]()
Jga döör i denna värme.. vill bada... men har inte att upp vår pool än ![]()
Lola: Komme ri morrn om det inte är så här varmt för då är jaga bara otrevlig.. vill så gärna se kläderna,,
Blir det många? Inomhus? Mitt humör i denna värme är inte att leka med,)
ja.,vi kommer att ha det inomhus . för varmt att vara ute.. ja,.vi blir ganska många.,hittills ca 12 stycken.,men väntar fortfarande svar från 2-4 stycken så det visar sig .
ja.,dom har verkligen fina kläder tycker jag.,ser fram emot att se vad som fått in för nytt .
får se om vi ses imorn då !