• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Kickan 84

26/4

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • Melisabeth

ahh =)
    Då hoppas jag att jag vet  säkert vad jag har... men så kommer det ju självklart inte vara... men men =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Kickan 84

Hihi, antagligen iaf!

• Melisabeth

JO, men skall inte gapa över mycket.. då blir det väl pålägg på tiden istället.. =)

Men UL är ju så spännande/mysigt.... vill också se min sprattelboll igen... UL eller live =)
    Men tålamod är en dygd... som man kanske skulle lära sig =)

• Kickan 84

Hihi, jo vi ska ju göra 3D/4D, blir jättehäftigt!!

• Melisabeth

Ja det tror jag absolut.. jag hade verkligen såå mkt lust att göra det... Men det är ju ändå pengar och tid..... Och OM man skulle ha fler barn så måste man nästa göra samma sak med dem, så det inte blir orättvist... det är ju ganska speciellt att ha om sig själv ju =)

Hittade min egen "första år" bok.. var skitkul att se i nu och se vad man gjorde vid olika tidpunter =)
    Upptäckte att jag var lika stor när jag var 2 månader som Anders när han föddes =)
    Och en massa annat såklart.. men kan bli kul att kolla när man ser vad Ella gör för framsteg =)

• Kickan 84

Jo, fast vi räknar inte med några fler barn så det är inget vi tänker på just nu.... dessutom tycker jag inte att man ska känna att man måste göra ditten med alla barnen, första graviditeten är alltid första graviditeten...
  • Melisabeth

Sant.. jag räknar inte heller med fler just nu... Men just en sådan sak tycker jag personligen är mer rättvis om det blir samma för alla.. om de blir fler.

Är ju lite som att det fins verkligen massa bilder på min syster när hon var liten... på mig finns väl typ en tiondel..... Kanske egentligen en oviktig sak, men det känns ändå "lite fel" eller hur man skall se det...
    SÅ gällande sådana "tydliga/påtagliga" saker vill jag försöka vara "rättvis" =)

• Kickan 84

Hehe, så då ska inte andra barnet ärva den andres kläder, skidor osv sen heller eller?

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)